charlotteb_ Skrevet 10. desember 2007 #27 Skrevet 10. desember 2007 jepp, passer helt topp det:) gleder meg
Beama Skrevet 10. desember 2007 #28 Skrevet 10. desember 2007 Skal jammen prøve å komme jeg og=) Men kan ikke love noe=)
catty27 Skrevet 11. desember 2007 #29 Skrevet 11. desember 2007 Hey! Jeg og en venninne kommer også :-)
ajlis Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #30 Skrevet 11. desember 2007 Så flott dette kan bli gøy, Gleder meg
ajlis Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #31 Skrevet 11. desember 2007 Dytter bare litt opp eg, sånn at alle får med seg tid og sted
ChanelK Skrevet 12. desember 2007 #34 Skrevet 12. desember 2007 korleis gjekk det då de møttes? Var det kjekt?
ajlis Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #36 Skrevet 13. desember 2007 Ikveld er den store kvelden, gleder meg, så det er bare å være med.
catty27 Skrevet 13. desember 2007 #38 Skrevet 13. desember 2007 Hei hei Jenter !! Jeg har gledet meg veldig til i dag, men er nå usikker på om jeg kan komme..... Det har vært så mye denne uken og nå er jeg bare veldig utslitt og formen er ikke så bra... og da må jeg lytte til kroppen.... Det som skulle bli en rolig uke, har på ingen måte blitt det....... Reiser på hyttetur i morgen, så i kveld må jeg pakke og roe ned..... Beklager... Håper virkelig dere planlegger et nytt treff over jul slik at jeg kan være med da :-) Fint hvis vi kan finne dato kanskje allerede nå, så kan jeg planlegge slik at jeg SKAL være med neste gang. Gi meg full oppdatering i morgen !! :-) Mulig jeg ikke klarer å holde meg unna og kommer likevel, men pr nå, så tror jeg at jeg må hvile...... Å jobbe full dag nå er ikke det samme som før jeg ble gravid.... JAJA, det er verdt det !! Jeg skulle jo ha med en venninne, mulig hun kommer likevel. Har ikke pratet med henne enda. Kos dere masse !!!
ajlis Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #40 Skrevet 13. desember 2007 Så leit at du ikke kunne være med, men det viktigste er jo å lytte til kroppen. ha en fin kveld videre så skal vi oppdatere deg i morgen
catty27 Skrevet 14. desember 2007 #41 Skrevet 14. desember 2007 hvordan gikk det ?? Var dere mange ? er så spent på å høre :-) tenkte på dere :-)
charlotteb_ Skrevet 14. desember 2007 #42 Skrevet 14. desember 2007 hei hei.. eg og ajlis hadde en koselig middag for to igår:) Var bare vi to som dukket opp, men vi hadde det no kos for det syns eg:) ajlis var en koselig og hyggelig dame og maten var god. selv om vi kvapp litt når de smalt regningen i bordet og sa at nå stenger vi snart..hehe.. håper flere blir med neste gang og at det blir flere ganger:)
ajlis Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #43 Skrevet 14. desember 2007 Heisann Ja som charlotte b skriver ble vi bare to, men vi hadde det nå veldig koselig alikevell,du var veldig lett å prate med så praten gikk veldig lett, Vi får satse på at det kommer flere neste gang for det frister veldig til gjentakelse selv om eg var litt nervøs i begynnelsen. Når jule høytiden har lagt seg får vi prøve igjen.
catty27 Skrevet 18. desember 2007 #44 Skrevet 18. desember 2007 Det var nå bra at dere var to som møtte opp da.... og at det gikk bra :-) Vi får satse på sterkere oppmøte etter jul :-) Hvor på Sotra er du fra Ajlis ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå