vilsågjernefådettil Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde blitt så glad hvis du kunne prøve deg her. Vi har 4 barn og ønsker så gjerne en liten til. Kan du se om det kommer noen flere små til oss i nærmeste framtid? Jeg er født 090272. Hvis du vil være så snill å se på meg? Ser du noe om utdannelse i framtiden? Har så lyst å prøve noe nytt...
vilsågjernefådettil Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg dytter litt oppover.Noen andre som vil prøve seg?
Mamalari Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Får opp et barn til på dere, ser ut som om det blir en gutt. I februar får jeg opp at du vil bli gravid. Ang utdanning får jeg opp at det er viktig at du tar et standpunkt. Er du sikker på at du vil studere, eller det kan være at du på ta et standpunkt om hva du skal studere. Ser ikke noe utdannelse i nærmeste fremtid, men det kan jo være fordi barna kommer til å kreve tid, og hvis du får en liten en til, så kommer vel kanskje ikke en utdannelse først. Får opp at du vil ta en utdannelse om 3-4 år. Hva du vil studere er jeg litt usikker på med får opp at du vil jobbe med mennesker, ser ut som om det er barn inne i bildet. kan det stemme med det du ønsker å utdanne deg som?
vilsågjernefådettil Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Wow, det var bare helt riktig. har blitt spådd gutt før faktisk i februar. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for å begynne på førskoleutdannelsen til neste høst, men satser på en liten til istedenfor. Har 4 fra før og har vært hjemme med disse til de har vært 3. Minstemann er 1 år så jeg har vel egentlig skyvet utdannelsen min fram med 3-4 år inni hodet mitt. Har 3 skolebarn til neste år og ønsker å følge de opp også. Ser du noe om tvillingjenten min? Hun er født 041002 kl 0304 (om natten) Har tidligere fått beskjed om at hun også kan se, og hun er noe for seg selv. Hun er en fantastisk liten jente som ser glede i alt, men bryr seg absolutt ikke om å lære ting.. Ser du noe om hvordan det går med henne fremover? Uansett, tusen tusen takk for at du tok deg tid til meg!!!!
Mamalari Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Fint med tilbakemelding;) Ser ut som om ting vil gå bedre for jenten din. Jeg får opp forandringer. Men ting vil gå i sitt eget tempo.Dagdrømmer hun ofte? får opp at hun er på et helt annet plan av og til. Hun er på en måte i sin egen verden. Det er viktig at du gir henne trygghet, men det regner jeg nesten med at du gjør. Er hun en bestemt liten frøken? Uansett så får jeg opp en leder type med autoritet. Det kan være at hun kommer til å bli en som går sin egen vei når hun blir eldre. At hun IKKE blir den som følger etter, men tar avgjørelser og sånn selv. Får opp en person som folk kan se opp til. Hun vil nok lære etterhvert, ser rom for utvikling. Men det vil nok ikke gå i et så raskt med det første.
vilsågjernefådettil Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Det er jo helt utrolig. Dette er min lille Camilla, akkurat som du har beskrevet henne. En bestemt liten jente som lever i sin egen lille verden. Hun gjør det hun selv vil akkurat når hun vil og har sikkert bidratt til en del av mine grå hår. he-he. Tror selv hun kommer til å bli noe "stort" når hun blir stor. Det er bare den personligheten hun har. Igjen tusen tusen takk.
Mamalari Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Hehe.. Ja, hender de små får noen grå hår til å sprette frem.. Fint med tilbakemelding. Så jeg vet at jeg ikke er helt på jordet:p Du har nok absolut ingen grunn til å bekymre deg over henne. Hun vil klare seg, og mer til. Jenten din vil nok ikke la seg tulle med. Får frem et bilde av henne som en leder type, du vet den type jente som alle jenten i klassa ser opp til. Og gutta er ute etter. Så spørs om du må være litt på vakt når hun blir tenåring;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå