Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

igjen sikkert... men gidder ikke bla gjennom alle innleggene. sønnen min er fire måneder og vi begynte å gi han grøt for fem dager siden. bare smaksprøver. han er veldig dårlig i magen, men det går ned. hvor lenge tar dette før han venner seg til det? eller betyr det at han ikke er helt klar for det enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med dårlig mage? Har du husket å ha malt i?

Skrevet

Når snuppa mi begynte å få grøt så ga jeg henne sviskemos eller sviskesaft for å få igang tarmsystemet:)

Skrevet

nei vi gir ikke malt, fordi det virker som at han ikke vil ha det. men trodde ikke det var noe man måtte ha i? han har hatt en del bæsjebleier, og vært grinete. de sa på helsestasjonen at det var vanlig i begynnelsen og at man derfor helst ikke skulle gi på kveldstid fordi det kunne bli sånn. jeg bare lurte på hva andres erfaringer er og hvor lang tid det tar med en sånn tilvenning. dager, uker, måneder?

Skrevet

Ikke nødvendig å blande i malt om han ikke blir hard i magen av grøt.

Min gutt begynte med grøt ved 4mnd og fikk ikke noen problemer. Ikke så mye hjelp å få her:)

Skrevet

takk for svar:) jeg skal prøve sviskesaft i dag! hvordan gjør man det da? har jo hørt om det før, så kan sikkert bla gjennom noen bøker forresten...

Skrevet

Sønnen min brukte 1 1/2 mnd på å komme opp i et helt grøtmåltid. Så ha god tålmodighet! Begynte med et par ts og økte saaaakte oppover.

Sønnen min likte overhodet ikke sviskesaft, så hvis han ikke liker det så prøv malt. Men begge disse funker bare hvis han blir hard i magen/ forstoppelse, hvis det er luft så funker ikke disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...