Slalotte Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Det er ikke slimproppen, det vet jeg.. For den gikk for en mnd siden og enda en slimkladd kom ut for 2 uker siden.. Har ikke hatt noe blødninger i det hele tatt, til og med slimproppen var helt blod fri.. Var akkurat på do og kom masse slim, rennende slim og litt blod.. Er det tegn på noe åpning eller noe? er 38 uker på vei i morgen.. Noen som kan hjelpe meg litt?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Slim og blod kan tyde på at fødselen ikke er så langt unna,sier ikke ta det bare er time om å gjøre,men tror ikke det kan ta så mange dagene før du er i fødsel. Du er 38 uker på vei og da innenfor det de kaller termin,så det er jo ingen fare.
Mops7 Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Kan være slimproppen, den går av og til litt og litt. dvs, kan være mye og mye;) Lykke til med føding i allefall. Gleder meg til jeg er likelangt på vei som deg:)
Tredjemann på vei :D Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg var 38 uker på vei med førstemann den morgenen slimproppen gikk. Så ikke ut som noen propp, var bare masse slim og litt blod. Trodde i begynnelsen noe hadde gått galt etter at vi hadde sex kvelden før, jeg visste jo ikke hvordan fødselen min skulle begynne:-) Han ble født like over midnatt samme kveld! Tipper fødselen din er igang i løpet av dagen jeg! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå