Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har en gutt på 2 år som fikk ny madrass når han ble født, venter nå en til i juni, da får vår sønn ny seng og madrass. Og babyen overtar hans sprinkelseng, spørsmålet er da om vi må kjøpe ny madrass til babyen. Den gamle madrassen er like fin men har jo hørt så mye forskjellig. Hva har dere gjort ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøper ny madrass selv om den var ny sist.. Jenta vår hadde endel styrt-brekninger da hun var liten, og vi har måtte ta av trekket for vask mange ganger... Hun har også tisset gjennom bleien et par ganger.. Det er dette de sier kan være litt skummelt med tanke på krybbedød, gasser som kommer fra oppkast/urin. Føler meg litt hysterisk, men stoler ikke helt på at vaskemaskinen har fjernet alt.... Så vi kjøper ny..

Skrevet

Om vi får storesøster ut av sprinkelsengen hennes før neste kommer blir vi ikke å kjøpe ny madrass. Vi har ikke hatt noen uhell av noe slag i sengen.

Men om vi ikke får henne ut av sengen kjøper vi ny seng og madrass.

Skrevet

Vi også kjøper ny madrass til lillemann. Er jo anbefalt å bytte madrass, og koster jo ikke så mye da.

Skrevet

Vi har to jenter med to års mellomrom. Vi kjøpte ny madrass til begge to, bare pga det jeg har hørt om at faren for krybbedød øker ved gjenbruk av madrass. Dette skal visstnok være pga gasser (???) eller et eller annet som kommer som følge av gammel gulp som ligger i madrassen. jeg tok ingen sjanser. Kjøper ny til nestemann også tenker jeg.

Skrevet

Takk for masse fine svar. Blir nok til at vi kjøper ny madrass vi også, vet jo aldri med krybbedød.Best å være på den sikre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...