Trollmora Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Fant et fint sitat som jeg vil dele med dere i dag: Det er to varige gaver vi kan gi barna våre. Det ene er røtter, og det andre er vinger. Hodding Carter jr.
Travelmor Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Kjempefint å tenke på! Flotte ord på morgenen. Har oppslått en liten gullkornsbok om barn apropos det med vinger men i en annen betydning: "Barn spør alltid hvor de kommer fra, men de forteller aldri hvor de går", Robert Lembke.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Så sant så sant:-) I går kom eldstedatter hjem og fortalte at hun hadde fått tilbud om å dele leilighet med en venninne!!! Må innrømme at de vingene er litt vanskelige å slippe løs.........men jeg vet jo at det sikkert går bra:-) Og leiligheten ligger 2 minutters gange fra hjemmet, så krise er det jo ikke. Men intet er avgjort ennå......så tiden får jobbe med å slippe fra meg vingene!
Plutseliten :) Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Takk for fine ord Jeg er heller ikke klar for at noen flyr ut av redet på leeeenge. I mellomtiden får jeg lære henne å prøve vingene, og slippe ut litt etter litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå