Gå til innhold

Cerazette - noen som har holdt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ett brett (4 uker), har jeg nå blødd tre ganger, i ca en uke. Det er jo ikke så veldig festlig akkurat. Slik var det forrige gang også, da sluttet jeg. Har egentlig planer om å fortsette denne gangen, i håp om at det går over. Noen som har holdt ut, og vet hvor lang tid det tar før det stabiliserer seg? Fungerer i alle fall godt som prevansjon! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, jeg sluttet etter 3 mnder.. da gadd ikke jeg mer

cerazettehelvete!

Skrevet

Tror at enten blør du eller så blør du ikke.. Er du av de som blør må du finne annen prevansjon.

Jeg er heldig, har gått på de i over 4 måneder og har enda ikke blødd en dråpe! kjempefornøyd..

Skrevet

Gikk i 6 måneder og blødde nesten ingenting. Og så begynte jeg som deg å blø i hytt og pine. Slutta.

Skrevet

Bare 2,5 mnd med blødninger hver dag. Da var det nok.

Skrevet

Jeg blødde litt i starten, men så har jeg gått i 1,5 år uten å blø.. Holder altså veldig godt ut!

Skrevet

Hehe, takk for oppløftende svar jenter! :) Trodde det var som med hormonspiral (det er jo de samme stoffene iflg min lege), at det blødde i begynnelsen, men når man kom gjennom dritten mistet man mensen? Det er jo derfor jeg holder ut...

Hva annet er fint å kombinere med amming da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg fikk mensen 3 ganger i løpet av 1.5 mnd... jeg venter bare nå på og få bytta piller, må bare ta ferdig brettet jeg har fra før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...