Gå til innhold

32 dager over IKM!!

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang jeg er så lenge over IKM! Hjelp!

Har ikke testet siden november. Sikkert fordi jeg har en følelse på at den er negativ! Masse symtomer har jeg! Men skal teste igjen til neste fredag! Er noe håp trur dere at den kan være positiv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj.....!! Her burde det virkelig være håp!! :-)

Hadde ikke klart å la være å teste så lenge tror jeg.... Siden du har masse symptomer!

Krysser alt jeg har for at du er gravid!!! :-) Jeg har prøvd i "bare" 7 måneder og synes det er lenge nok.... 20 pp er jo litt lengre kan du si...

Masse lykke til!! :-)

Skrevet

Hei:o)

Tusen takk for svar! Hehe! Nei skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente så lenge selv! Men jo lenger jeg venter jo kansje større sjangs for at den vil bli positiv! Hehe!

Ja, 7 mnd er lenge det å! Skjønner deg godt jeg! Jeg begynner å bli skikkelig lei nå! Hehe..

Skrevet

Oi, dette er skikkelig spennede!!!!! Høres jammen ut som det er noe på gang, hvordan klarer du å vente med testing? Og hvorfor vente helt til neste fredag? Pleier du å gå over IKM? Tror aldri jeg hadde klart å vente så lenge, men du blir kanskje litt herdet når du har ventet i 20 pp:) Håååååååper veldig at det er din tur denne gangen, synes du har ventet lenge nok. Lykke til, skal følge med på deg:)

Skrevet

Hei på du Kattungen!

Hvordan jeg klarer å vente så lenge er nok fordi jeg har blitt skuffet så mange ganger! Så hvor lenger jeg venter jo større sjangse er det jo! Nei jeg har ikke gått over mensen før.. Så er spennende..

Takk for at du håper har gått denne gangen! Setter jeg stor pris på..

Skal holde dere oppdatert!

Klem:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...