Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Har nå gått med rier siden søndag rundt kl 18. Første døgnet med 3 min mellomrom, men svake til moderate. Så gikk jeg med rier hvert 6-10 min, litt sterkere, hvor det så dabba av utpå mandag kveld/natt til tirsdag. Tirsdag formiddag starta det på igjen, ganske så sterke rier med ca 5 min mellomrom i en 8-10 timer, hvor det så dabba av igjen seint i går kveld (har vært inne til registrering av rier og sparkeaktiviteter hver eneste ettermiddag så vet at riene igår f.eks var ganske så kraftige). Nå på morran har riene tatt seg litt opp igjen. De sjekka for modning mandag morra og i går kveld, er helt moden (avflata) men null åpning. Ikke antydning engang! Skal på ul og oppfølging i dag kl 0930, og lurer på hva jeg kan forvente meg? Ser ganske så mørkt på dette dersom jeg skal gå sånn som dette uten at det åpner seg noe, for disse riene jeg har hatt de siste dagene har vært ganske så vonde... Har forresten 20 dager igjen til termin, antydning til lite fostervann, samt litt liten baby.....
Expat Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Snakk med legene om å få muskelavslappende! Det er bare så deilig, og medisinene virker ikke på de ordentlige riene... Du kan vel og snakke med dem om å ta magnesium?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Får Sobril til å ta på kveldene.....er det sånne du mener? De (riene) er såpass sterke at jeg må konsentrere meg om å puste meg gjennom dem, og klarer ikke å å prate gjennom dem heller.... Slitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå