Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Vi kunne tenke oss å filme litt, men har ikke råd til noe dyrt kamera... Derfor kan vi kjøpe et billig et for å ta vare på minner, eller droppe det fordi de har for dårlg kvalitet... Vi har kommet til at vi heller vil ha film-minner med litt dårligere kvalitet enn ingen film-minner i det hele tatt.. Så spørsmålet da.. Noen som har god erfaring med noen av de billigere videokameraene? :-)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Siden jeg regner med noen har digitalt videokamera som ikke er av de dyreste, førsøker jeg igjen.. :-)
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 vet ikke jeg, men lurer på det samme selv! Det går an å sjekke på kelkoo.no, men er jo så vanskelig å vite om ting er bra nok eller ikke...tror euronics har et på tilbud til 2-2500, men vet jo ikke kvaliteten...
camilla^ Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000YloFj_14?CatalogCategoryID=2r_D4QFHegIAAAEOBeM03xiL http://www.expert.no/Search/ProductList.aspx?cat=3%3a108 Jeg vil anbefale Sony videokamera. Jeg er superfornøyd med mitt, (min ex har også, og det er vi også veldig fornøyd med) vi fikk anbefalt sony, da vi gikk rundt og tittet da vi skulle ha. Har en kompis som jobber emd videokamera også. Han anbefalte sony om en skulle ha ett billig kamera. De var enklest i bruk, og gav best bilder for en som ikke er veldig glad i å gå dypt inn i innstillinger osv. Veldig kjekt når en har barn, som etterhvert også kommer til å prøve seg litt. Min søster hadde jvc, men det byttet hun fort ut. De var ikke fornøyde. De fikk seg sony de også, etter andre anbefalinger.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Tusen takk for svar.. :-) Den linken til elkjøp fikk jeg ikke til å virke. Hvilken modell er det du har linket til? Da blir det muligens en sony på oss også da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå