Høygravid i sommer! Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Testet i dag 11 dager etter IKM, klare streker så eg er visst GRAVID!!!! Hadde litt ømme bryster men hadde ikkje tro på posetiv test likevel. Den var negativ for ei uke siden. Takk til alle for gode råd på veien. Beste julepresangen eg kunne få. Nå fristet det ikke å gå på jobb, men men.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Å, gratulerer så masse:o) Kos deg med den voksende magen! Nå ga du meg håp.. Jeg testen negativt i november, og skulle hatt TR 3 november! Ingen tegn til TR enda, skal teste til neste fredag;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer så mye!!! Kos deg med den lille spira, og lykke til med svangerskapet!
tegneseriedama Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅ så koselig! sitter og blar nedover siden med uleste innlegg og du er foreløpig den andre i dag jeg ser er gravid:-) For en koselig dag!!! gratulerer!!!
Tasselur Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer så mye!!! Og lykke til videre inn på 1. tri! : )
lana<3 Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer med spire i magen ja.....lykke til:)
Rakel64 Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer masse masse! Eg er 2 dager over IKM og tester negativ, har ingen tegn på mens, så eg lever i håpet! Veldig kjekt å lese at du testa positiv 11 dager etter IKM, nå ble eg utrolig optimistisk, hehe. Veldig glad på dine vegne! Og håper flere følger etter :-)
har4barn Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer så mye!!!!!!! Du får nok en koselig jul. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå