skifer Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 I dag er førundersøkelsen vår,i dag får vi datoer til icsi forsøket vårt. Vi reiser snart,og jeg er kjempespent Klem Skifer
maritmora Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Lykke til skifer! Krysser fingre og tær for dere! Sikkert godt når det endelig skjer noe. Klem
optimist.. Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Å så spennnede da,skifervennen:)) Gleder meg til å følge med på deg!! Blir spennende å få høre hva de sa:))) Venter på oppdatering!! Klemmer
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Masse lykke til... hvor skal dere hen? hvilken klinikk??
skifer Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Da er timen på Aleris vel overstått.. i Januar er vi igang..går rett på eggstimulering uten nedregulering først(såkalt kort regime) i beg av januar .. så det blir egguttak i midten av Januar .. Snart er jeg ruger.. som jeg ser frem imot dette Tusen takk for lykkeønskninger.. Klem Skifer
kaje Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Lykke til Skifer, det blir spennende tid fremover.... Jeg følges også opp på Aleris. Starter på hormon stimulering til helgen...hvis jeg TR kommer da... Er for gammel for vanlig IVF, så de bare hjelper meg med naturmetoden.. Er veldig fornøyd med begge legene der nede. Hvor gammel er du Skifer.
Agne Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Åh, så spennende dette blir. lykke til med prosjekt januarbaby.
Mumrikken :) Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Lykke til begge to!! Jeg er selv midt i et fryseforsøk.. test til helgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå