Gå til innhold

Jippi; ul`en gikk jo supert:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

De skjekket ALT jo...hjertet, nyrer, urinveier, hjernen, leppe-gane spalte, og til slutt kjønn. Og da fikk jeg sjokk:-) Jeg var heeeeelt sikker på at det var gutt denne gangen, men neida, nok en liten, perfekt prinsesse:-) For en kjempefin dag vi hadde igår:-) Ville bare dele den med dere.....Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig. :-)

UL er fantastisk!

 

Skrevet

Så koselig! JEg skal på UL i morgen, gleder meg sånn :)

Skrevet

Sååå flott og gratulerer med ei prinsesse til. Jeg har to jenter (2 og 4) og er kjempeglad for at jeg faktisk har to jenter. Jeg har selv en bror og ei søster, og jeg har et helt spesielt godt forhold til søstra mi (spes etter at vi ble voksne), og er veldig glad for at mine døtre også har en søster. Nå venter vi tredje, og denne gangen blir det gutt, og det passet jo såå perfekt.

 

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...