Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Nei det får da være grenser!!! Nå kjenner jeg sinnet koke her altså! Hei igjen
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Om dette er et forsøk på å skjule identiteten/nicket ditt så bør du også slette din profil....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 snakk om å drite seg ut a-.... haha
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Har jeg Profil??????? EHHHH NEI!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Innidæsjælåpplevelse Jeg er en kvinne født i 1978 -------------------------------------------------------------------------------- Stemor, prøver å bli mor (",) hvem er dette da som dukker opp når man trykker på navnet ditt... HAHAHAHA
Turid Laila Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 I og med at du måtte teste ditt nye nick så må du jo ha hatt et annet før. Og jo, du har profil!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 det er liksom ikke så vanskelig å trykke på nicket hennes da og da ser man lett hva som kommer opp... hehe men var kanskje ikke helt meningen at noen skulle finne ut det... haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå