Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Spiser heller noe sunt enn noe annet.. Føler liksom ikke for skjokolade lenger.. Blitt veldi glad i salat å slik. Er 35uker nå. Er det flere som har det slik?
Slalotte Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Føler jeg må tvinge i meg mat for lillemann sin skyld.. fælt å trykke i seg mat når man ikke har så veldig lyst på..
"gullet" Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har også vært sånn nå i ettt par uker, helt matlei, og når jeg spiser, for d må jeg jo, så blir d bare litt... men takk og lov for mandariner.. jeg er 37+2
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hei:) Har ikke hatt matlyst omtrent hele svangerskapet jeg,samboeren min blir små fortvila fordi jeg vet aldri hva jeg vil ha,men frukt og grønnsaker faller alltid i smak:)Men,man må jo tvinge i seg litt andre ting i ny og ne også
nungo Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jo, kjenner igjen det. Er 36 uker i dag og matlysten er heller laber (det gjelder alle typer mat). Prøver å spise de vannlige måltidene, men føler liksom ikke det plass til så mye heller, så det blir små porsjoner. Spiser helst ikke noe etter kl. 18 på kvelden. Sliter en del med halsbrann også, og det blir liksom værre når jeg spiser, så det legger også en demper på matlysten. Tror ikke det er så farlig om du ellers har spist vel og bra gjennom svanegrskapet - babyen skal nok passe på å ta det den trenger :-)
ohayoo Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 å ha mer lyst på salat enn sjokolade skal du jo ikke være bekymret for! Det må jo være bare positivt?? Som hun over skriver, babyen tar næringen den trenger, så hvis du ikke allerede er undervektig så greier babyen seg helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå