TurangaLeela Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Forige graviditet var jeg mye kvalm, uvel, og hadde en rekke andre symptomer, Det ble en gutt. Nå er jeg ca 8-9 uker på vei og kjenner bare noen småstikk i livmoren...Ellers i fin form. Synes dette virker så rart, men så var det en som sa at det kan jo være motsatt kjønn denne gangen.. Nå har jeg ikke ømme bryster en gang. Begynner å lure om jeg er gravid i det hele tatt, men testen var positiv og mensen har jeg ikke hatt på lenge, som så regel kommer på dagen.
Frk. Vable Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg var frisk som en fisk med datteren min! Hadde bare ømme bryster. Men sønnen min hadde jeg også ømme bryster og var ganske uvel i tre mnd. Så for min del var de to svangerskapene ganske forskjellige...
TurangaLeela Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg begynnte å tenke på navn osv med en gang jeg fikk høre det, hehe..Har ikke sett for meg en jente heller..Dette blir rart, men vi får se på ul.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har ulikt svangerskap som sist men på ultralyd var de ganske sikkre på at jeg skulle få en gutt til. Da får det vise seg i april om det er gutt eller jente i magen min da.
grå :) Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 jeg var kvalm stort sett hele svangerskapet med mine to jenter.
Pixie Power Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Har alltid hørt at man er mye kvalm med jente. Men for min del stemte ikke det. Egentlig er det ingen sånne gamle myter (fasong, hjerteslag, høyt/lavt) som har passet hverken for meg eller mine venninner. Eller, forresten, man kunne ikke se bakfra at jeg var gravid, så det stemte med guttemage ;-) Men ellers har jeg ingen tro på slike ting.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 jeg var i fin form da jeg gikk med sønnen min, denne gangen var jeg mye trøttere og kvalm de første 3 mnd, og nå sier 3 UL at jeg skal ha jente.. Var en veldig uvant tanke at jeg skal få jente, siden jeg på tross av ulike sv.skap var sikker på en gutt til
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde ingen plager i mitt svangerskap og vi fikk en gutt..
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har to gutter og to vidt forskjellige svangerskap så det der tror jeg ikke på ;-)
Mayken Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Jeg var kjempedårlig med datteren min. Ble lagt inn på sykehus for intravenøs behandling. ekstrem svangerskapskvalme, klarte ikke holde på noe. Moren min var likedan i sine svangerskap, fikk to jenter og en gutt. Legene på sykehuset sa at sånt gjerne er genetisk. har større tro på det, enn at det skal ha noe med kjønn å gjøre. Når det gjelder form på magen, tror jeg ikke så mye på det heller. Gikk ikke ann å se at jeg var gravid bakfra og jeg fikk jente.
Storebror & Lillesøster Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 jeg har hørt om man ligger mye over do skåla så venter man jente og er hjertelyden over 140 så er det jente. Jeg spydde til uke 20 og han hadde en hjerte lyd på 158 nesten hver gang,aldri under 154. Så det stemmer visst ikke for min del,men var skråsikker på jente siden jeg hadde mange jentesymptomer,men de sa det var gutt og det var det...verdens skjønneset:)
*Lissi* Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Har hatt tre ganske like svangerskap, og har to jenter og en gutt. Eneste forskjellen var at jeg var blid og fornøyd mens jeg gikk med gutten min. Skikkelig hormonell med jentene:-)
BettyBoob Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 gutt - kvalm i 3 uker - ømme bryster i starten.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 Vet ikke, men min første var jente, og jeg var kvalm (type fyllesyk) i 4-5 uker. Min andre var gutt, og jeg var kvalm om kvelden i en tre ukers tid, nå venter jeg jente og var slått ut av kvalme i 6 uker...
Pysa Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Stemmer her. Ingen plager med gutten, alle mulige plager med jenta.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #16 Skrevet 5. desember 2007 Jeg fikk gutt og var kvalm til uke 14. Var trøttere enn noengang, sov masse første månedene, søvnløs på slutten. Kunne ikke se bakfra at jeg var gravid.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #17 Skrevet 5. desember 2007 Med mi første så fikk jeg det meste.. kvalme (men jeg kastet ikke opp!),ømme bryster +++ Men nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt så har vært sååå bekymret på tross av at jeg fikk høre hjertet to ganger hos legen og UL tidligere i svangerskapet. Men i går så vi igjen vår friske baby i magen som gapte og suttet på handa (og jaggu var det ei jente der og) Så vet ikke hva jeg skal tro, for jeg leste jo mye og alle "symptomene" mine stemte ilag med gutt.. Så hva som blir født,gjenstår å se!
Fire småtroll Skrevet 5. desember 2007 #18 Skrevet 5. desember 2007 Samme historie her. Første var jeg gørrkvalm i 5mnd, vondt i ryggen, isjias, bekken og pupper, skikkelig slitsomt svangerskap.. Med nr to trodde jeg nesten ikke jeg var gravid, kjempefint svangerskap, nesten helt uten plager. Begge ble gutter!
Gjest Nydelige christina Skrevet 5. desember 2007 #19 Skrevet 5. desember 2007 Jeg var ALDRI kvalm i svangerskapet...og jeg fikk jente. Tror ikke på det der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå