julekalendernissemor Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er oppdatert med dagen oppgave og gårsdagens vinner er trukket. Kan dere hjelpe meg og holde tråden oppe i dag? Pft
julekalendernissemor Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Julekalendernissegutt utførte trekkningen. Og trakk opp lappen med ditt navn av nisselua. Gratulere! Heng dere på.
Nit@™ Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Grattis Lukas og engelen Noah + spire! Jeg klarte ikke skrive rett svar en gang, det så jeg jo etter på *oppgitt*... Får prøve igjen i dag )
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Nit@ & firkløveret ™ Takker=) Drømte forresten at eg, mannen, broren min og Lukas var på besøk hos deg i natt..hehe=) Kjempekoselig=) Klem
Nit@™ Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Så morsomt at vi hadde det koselig da ;o) *he he* Skulle ønske jeg hadde "vært der" jeg også *hihi* Klem tilbake!
julekalendernissemor Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2007 http://www.123hjemmeside.no/dib-julekalender Kan jo sette inn linken også da. Det var kanskje lurt!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Da har jeg også svart Har ikke fått med meg at det er en egen dib kalender før nå...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå