Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som har stått opp ennå??

Herregud!!!!

*kaffeskål*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme tenkte jeg når jeg sto opp i dag! (****)

Juice-skål tilbake. Eller.........mmm skal jeg lage meg kaffe kanskje?

Skrevet

Er da oppe...men vinner ikke å logge på så fort. Må nesten kaste ut ungene først :) Kaffe...kaffe,,oi det må jeg nok sette på ja..

MÅRRA KLEM :))

Skrevet

...............te-skål..............

Skrevet

Snus og kaffe - skåler i sistnevnte. Er det noen av dere som vil tjene en kjapp slant? Betaler godt for at noen går på supern og kjøper snus til meg, denne løssnusen er slitsom når man skal ha et liv ved siden av. Kan tilby kaffe, sofa og pledd i tillegg til hard cash.

Skrevet

Jeg har stått opp... Men det er bare fordi jeg må vekke sovedyret snart- i alle fall prøve

Skrevet

Hm...snus, tror jeg har en slags nikotinfri snus i kjøleskapet, en gave jeg kjøpte til min venn, med en smule ironi i, men ble ikke helt godt mottat da.

Du kan komme å hente den=)

Skrevet

Supert, jeg liker den godt faktisk, så det er helt bra - er det pose? Ellers er jeg jo like langt.

Skrevet

Kan pakke det i pose for deg jeg veit du, skal få sløyfe rundt til og med=)

Hvor store poser ønsker du?

Skrevet

er tom for iskald cola, varm cola suger. derfor må jeg skåle i vann ;/

Skrevet

Hamsterbleiestørrelse, vel, hvor storkjefta tror du egentlig jeg er? ;)

Skrevet

ragna, får du harde pakker også? (Bortsett fra fra mannen, mener jeg, hehe, *se her vesla, jeg har ei steinhard pakke til deg, høhø*)

Skrevet

Er det barnslig å skåle med bringebærsaft???

whatever.... SHKÅL!

Skrevet

Ok, men drøy det i noen timer da, så jeg får spadd opp litt jord utenfor her, sånn at jeg får fylt en pose i allefall.

Kan jeg strø litt kaffe oppi også?

Skrevet

den hardeste av de harde er jo en gjenganger hvert år selvsagt. men tjo, som regel får jeg vel harde pakker jeg også. selv om 5-åringen truer med rosa truser til meg i år. ikke har jeg gjort noe galt heller.

det kalles karma.

du da?

Skrevet

Jeg håper på en god blanding av myke, harde, flytende, spiselige, antennelige, velduftende, vakre og lesbare...

Skrevet

enkelt, da kan man bare raske med seg en blanding av vareprøver; bittesmå haribo-poser (myke) 1 dag gammelt bakers kneippbrød (hardt) shampoo-prøver (flytende) rester av harde julekaker (spiselige) nedbrente adventslys (antennelige) tom shampooflaske (ta av korken og klem....(velduftene) lukt siver ut) meg (vakker) siste utgave av oss mennesker imellom (lesbare)

jeg er fortsatt klinbar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...