Gå til innhold

Marengskjøpebunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

`Noen som har noen oppskrift til hvilken kake jeg kan lage med den? Synes det er så godt:) hehe..men har ikke peiling.

*takk for alle tips*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...*føler seg skyldig*

Skrevet

marengs OG helnøtt på en gang?

faktisk så tror jeg det blir FOR søtt. *fnis*

Skrevet

Min mor pleier å ha marengsbunn med krem og jordbær på.. nam nam!!

Skrevet

Hmmmm....hørtes ikke så dumt ut:) Synd det ikke er så lett å få tak i jordbær:/

Hvordan går det med deg fortida?:) Magen vokser? *smiler*

Skrevet

sant det.. er det ikke en kake som heter verdens beste som er med marengsbunn?! jo, det går greit her. magen er stor og jeg begynner å bli sliten ! er på pencillinkur pga. uvi, lite kjekt. reiste inn på føden i forigårs for sjekk ,hadde såå vondt. Skal bli godt å komme i mål ;)

Alt bra hos dere også?

Skrevet

Off, ja hørtes lite gøy ut:( Alt går bra med oss. Jeg stresser litt med siste innspurt med skole og jobb kombinert tobarnsmamma ,men klare det du vil hehe. Skal bare jobbe en dag i uka etter jul og annen hver lørdag så det blir bra!:)

Ja, men det er jo ikke lenge igjen nå:) Har dere bestemt navn?

Skrevet

kan tenke meg at du har nok å sette fingrene i ja, nyter "fritiden" jeg har nå,hehe.. har 39 dager igjen for å være helt exakt ;) har bestemt oss for navn ja. kan skrive til deg på msn. får gjøre meg klar , må trille til bhg. om en liten stund.

Skrevet

lag marengskake da vell....;) beste kaka jeg vet om, men er aller best med hjemmelaget marengsbunn da;)

krem og vaniljekrem blandes sammen og legges på marengsbunnen.. i og oppå kremen kan du ha det du liker av frukt og bær....;)

med kjøpebunn er jo dette veldig lett da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...