Helnøtt med spire:) Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 `Noen som har noen oppskrift til hvilken kake jeg kan lage med den? Synes det er så godt:) hehe..men har ikke peiling. *takk for alle tips*
Helnøtt med spire:) Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 hehe...*føler seg skyldig*
mayaya Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 marengs OG helnøtt på en gang? faktisk så tror jeg det blir FOR søtt. *fnis*
1stor1liten =) Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Min mor pleier å ha marengsbunn med krem og jordbær på.. nam nam!!
Helnøtt med spire:) Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Hmmmm....hørtes ikke så dumt ut:) Synd det ikke er så lett å få tak i jordbær:/ Hvordan går det med deg fortida? Magen vokser? *smiler*
1stor1liten =) Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 sant det.. er det ikke en kake som heter verdens beste som er med marengsbunn?! jo, det går greit her. magen er stor og jeg begynner å bli sliten ! er på pencillinkur pga. uvi, lite kjekt. reiste inn på føden i forigårs for sjekk ,hadde såå vondt. Skal bli godt å komme i mål Alt bra hos dere også?
Helnøtt med spire:) Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2007 Off, ja hørtes lite gøy ut:( Alt går bra med oss. Jeg stresser litt med siste innspurt med skole og jobb kombinert tobarnsmamma ,men klare det du vil hehe. Skal bare jobbe en dag i uka etter jul og annen hver lørdag så det blir bra! Ja, men det er jo ikke lenge igjen nå Har dere bestemt navn?
1stor1liten =) Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 kan tenke meg at du har nok å sette fingrene i ja, nyter "fritiden" jeg har nå,hehe.. har 39 dager igjen for å være helt exakt har bestemt oss for navn ja. kan skrive til deg på msn. får gjøre meg klar , må trille til bhg. om en liten stund.
tre små... Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 lag marengskake da vell.... beste kaka jeg vet om, men er aller best med hjemmelaget marengsbunn da;) krem og vaniljekrem blandes sammen og legges på marengsbunnen.. i og oppå kremen kan du ha det du liker av frukt og bær.... med kjøpebunn er jo dette veldig lett da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå