ღhælgelainnღ Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 en gjenglemt pose på et kjøpesenter? Jeg var nemlig på et større kjøpesenter i en nabo by i går kveld og da jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg manglet en pose fra en butikk. Jeg ble kjempe irritert på meg selv og prøvde å huske hvilke butikker jeg hadde vært innom. Skal ringe dit i dag og høre om de har fått inn noe fra i går kveld. Vet nøyaktig hva som lå oppi posen og hva som sto på prislappen. Tror dere folk er så ærlige at de leverer en bortkommen pose til betjeningen, eller rapper de den bare med seg? Det var nemlig en topp jeg hadde kjøpt på Kapp Ahl som jeg likte så godt. Grr, blir så irritert på meg selv som kan være så surrete. Men sånn skjer vel ofte i denne hektiske julestria..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hmmm... Det spørs jo rett og slett på hvem som fant den!! Håper du får den tilbake!
ღhælgelainnღ Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Sambo hadde ikke så stor tro på at den som fant posen var ærlig og leverte den inn. Hvis det var ei dame som selv likte toppen, så hvorfor ikke bare ta den med seg? Ingen som ville syntes det var rart.. Men jeg får være optimist og krysse fingre. Heldigvis var den ikke så dyr. Hadde vært verre om det f.eks. var en Bergans jakke til 3.000.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hadde jeg finni den, ville jeg levert den tilbake iallefall. "Hvis jeghadde mistet den ville jeg vært overlykkelig om jeg fikk den tilbake". Får bare håpe det er noen som tenker slikt, hvis noen fant den!
Fire småtroll Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg jobber på kjøpesenter og vi får stadig inn poser som har blitt funnet, men det er sjelden noen ringer eller kommer og etterlyser dem... Så bare ring du! Som regel blir de levert inn i den butikken det er kjøpt.
ღhælgelainnღ Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Jeg syns i hvertfall det er verdt å ta en telefon, i stedet for å anta at den er borte for alltid og ikke bry seg noe mer om det. Kanskje ligger den der og venter på å bli hentet nå :-)
grå :) Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 ville ringt og hørt, men tviler. moa har mista et par dukker på senteret og de har folk nok bare tatt med seg eller kasta. hjem har de i allefall ikke kommet. de har hatt telefonnummer i rumpa så de er neppe tilbake i butikken heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå