Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes tykke og tynne i ull. Det finnes mange forskjellige papir/engangs-innlegg.

 

Jeg har kun kjøpt noen pakker med ull, både tykke og tynne.

 

Hva trenger man egentlig?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ull på vinteren!! de av papir blir våte og kalde hvis du lekker mye... og får du såre brystvorter gjør papir bare vondt værre er min erfaring! jeg brukte kun ull de første månedene. etter det rev jeg opp et gammelt laken og brukte kun for de få dråpene jeg lakk etter ammingen..

Skrevet

Jeg brukte engangs innerst og så store ullinnlegg ytterst for å holde puppene varme. Ullinnleggene klarer ikke å suge opp så mye melk (min erfaring hvertfall), så det var dette som funket på meg. Byttet engangsinnleggene veldig ofte i begynnelsen for å holde puppene tørrest mulig!

Skrevet

Jeg brukte engangsinnlegg, og det fungerte i grunn veldig greit sist. Har kjøpt det denne gangen også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...