TinaP Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Det finnes tykke og tynne i ull. Det finnes mange forskjellige papir/engangs-innlegg. Jeg har kun kjøpt noen pakker med ull, både tykke og tynne. Hva trenger man egentlig?
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 ull på vinteren!! de av papir blir våte og kalde hvis du lekker mye... og får du såre brystvorter gjør papir bare vondt værre er min erfaring! jeg brukte kun ull de første månedene. etter det rev jeg opp et gammelt laken og brukte kun for de få dråpene jeg lakk etter ammingen..
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg brukte engangs innerst og så store ullinnlegg ytterst for å holde puppene varme. Ullinnleggene klarer ikke å suge opp så mye melk (min erfaring hvertfall), så det var dette som funket på meg. Byttet engangsinnleggene veldig ofte i begynnelsen for å holde puppene tørrest mulig!
MegOgAlleMine Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg brukte engangsinnlegg, og det fungerte i grunn veldig greit sist. Har kjøpt det denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå