Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

orker ikke en til slik natt,og drar til legen og får noen innsovningspiller.noen andre som har prøvd det?får hele tiden høre hvor viktig det er å vævre uthvilt til fødselen,så nå må jeg få hjelp.orker ikke en mnd til på dette viset

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt tanken selv... Er helt forferdelig - har knapt sovet de siste to ukene, klokken blir rundt fem-seks HVER natt... Er utrolig slitsomt =(

 

Skrevet

fint når vi kommer krypende inn på føden med sekker under øya og ikke har noen krefter til å hjelpe den lille ut.jeg har gleda meg slik til i dag ,skal klippe og farge håret og ta ansiktsbeh.men nå er det eneste som står i hodet på meg "tid kan jeg rekke å sove" blæh

Skrevet

Jeg gikk selv i forrige svangerskap og fikk ikke sove på lange tider,alle maste om at jeg var klar til å føde,men ingenting skjedde,da fikk jeg beskjed om at jeg var for utslitt til å gå ut i fødsel,at kroppen min holdt igjen på grunn av det. FIkk innsovningstabletter to netter og gikk rett i fødsel.

 

Jeg er ikke for å bruke medikament,men regner med at de ikke hadde gitt meg dette,hvis det kunne påvirke den lille på noen måte,så hvis du er helt på slutten,kanskje på overtid,som jeg,da synes jeg kanskje det er litt lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...