Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 orker ikke en til slik natt,og drar til legen og får noen innsovningspiller.noen andre som har prøvd det?får hele tiden høre hvor viktig det er å vævre uthvilt til fødselen,så nå må jeg få hjelp.orker ikke en mnd til på dette viset
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har tenkt tanken selv... Er helt forferdelig - har knapt sovet de siste to ukene, klokken blir rundt fem-seks HVER natt... Er utrolig slitsomt =(
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 fint når vi kommer krypende inn på føden med sekker under øya og ikke har noen krefter til å hjelpe den lille ut.jeg har gleda meg slik til i dag ,skal klippe og farge håret og ta ansiktsbeh.men nå er det eneste som står i hodet på meg "tid kan jeg rekke å sove" blæh
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg gikk selv i forrige svangerskap og fikk ikke sove på lange tider,alle maste om at jeg var klar til å føde,men ingenting skjedde,da fikk jeg beskjed om at jeg var for utslitt til å gå ut i fødsel,at kroppen min holdt igjen på grunn av det. FIkk innsovningstabletter to netter og gikk rett i fødsel. Jeg er ikke for å bruke medikament,men regner med at de ikke hadde gitt meg dette,hvis det kunne påvirke den lille på noen måte,så hvis du er helt på slutten,kanskje på overtid,som jeg,da synes jeg kanskje det er litt lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå