Northernlights Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Plantet en for et par uker siden, og nå er den nesten 1 METER lang! :-S Og fremdeles ingen blomst som har sprunget ut.Når skal det skje,liksom? Ser virkelig komisk ut, der den står i all sin stilkeprakt..hehe
mayaya Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Det høres muffins ut!!! :-o Men de blonstrer vel ikke før i jule, eller?
Northernlights Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Du,da!! Jeg har planta den inne for at den skal blomstre til jula... Men den skal da ikke se så sørgelig lang og tynn ut? :-p Ser veldig snodig ut...
mayaya Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Nopes..... Tror nok du har gjort noe feil.
ana baroma Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Den står for varmt:) Den skal stå ganske kaldt inntil et par uker før den skal springe ut, fikk jeg beskjed om i blomsterbutikken... og de burde jo vite sånne saker...
mayaya Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Det var jo det jeg sa!! du har gjort noe feil.
Northernlights Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 Kan ikke noe for at vi bor i et varmt strøk :-p Nå har den bestemt seg for å blomstre ;o) Men den ser innmari komisk ut,for alt det den består av er en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang stilk,med blomst på toppen! Skal plante juletulipaner neste år...Eller bare kjøpe meg ei julestjerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå