Gå til innhold

er så vittig å se de bittesmå beina løper av gårde når han ikke vil det vi skal!


Gjest

Anbefalte innlegg

hehe, skal vi på badet og stelle oss for natta skjønner han det ja! da tar han beina fatt og løper, hihi, akkurat som han tror han kan løpe unna mamma-monsteret! mohaha! så nydelig alder de er i nå! en herlig tid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jøss løper allerede! Det må jo være tidlig.

Oskar har akkurat begynt å gå noen skritt. Begynte da han var 10,5 mnd...trodde det var tidlig.

Artig med disse fremskrittene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja. Det er tidlig. Men som mange andre også her har merket seg så er jo pilla sin gutt en geniunge og et unikum foran alle andre. Hun mener det selv i hvertfall. Hun er snar her inne med å skryte av gutten sin, og dersom noen andre skriver at ungene deres er tidlig og har begyndt med noe så er hun snar å svare "Pøh, det har gutten min gjordt leeeenge" eller noe i den dur. Litt vanskelig å tro da. Hun er jo så snar å skive inn når han gjør noe, og så er det alikavell noe hun ikke har "rukket" å skrive inn før andre gjør det?

 

Jeg tror ikke filla av at geniungen hennes gjør alt hun sier han gjør.

Pilla er nok en av de som roper ut at han sier mamma når han lager mamamamamama-lyder. Osv med alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....det var da en fæl tone å ha rett før jul, anonym! Sjalu eller?? Høres sånn ut. Kanskje ungen hennes faktisk er tidlig ute, det er nemlig min også og i tillegg veldig smart!

 

God jul suring!

 

Hilsen en som vil være anonym, vet jo aldri med disse gærningene som plutselig dukker opp på disse sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her. Gutten min også løper avgårde, dvs det går jo ikke så fort, men fortere enn når han "bare går". Kulemagen ut og armene fektende i været og hviner når vi leke.jager etter ham. Veldig tidlig ute fikk vi høre. Han hadde begynt å slippe seg fra bordet da vi var på siste kontroll, 8,5 mnd. 10 mnd gikk han helt selv. Blitt 11 mnd idag, og siste i utviklingen er å reise seg opp fra gulvet selv uten støtte. Jeg er stolt jeg. Har 2 barselvenninner der guttene deres bare åler seg ennå, såvidt begynt å reise seg opp. Det er visst det som er normalt/gjennomsnittlig,....

 

God jul til alle januarbabyer og deres mødre og fedre

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :D Har du en kosli jul her du sitter? :P Finn én link hvor jeg svarer noen med at "pøh, det har gutten min gjort leeenge", for det klarer du neppe å finne! Alle barn er forskjellige, de utvikler seg i forskjellig tempo, og de er like flinke om de går når de er 9 eller 15 mnd! Det er bare at når det nye skjer, er det så gøy, og jeg hadde skrytt like mye om han var dobbelt så gammel når d hadde skjedd! Det er de nye tinga de lærer og gjør som er moro, ikke alderen de gjør d i!! Ja, mini'n min er veldig tidlig ute, og ja - jeg skryter av det :) Er stolt av gutten min jeg, både av det han klarer tidlig, og de tingene han lærer senere! Alle mødre har sin stolthet, og denne gutten er MIN stolthet! Så la meg skryte i vei!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå, kulemagen rett ut - det er det som er så skjønt!!! :) og leke-jaging er favoritt-lek her å=) hehe, nydelig når de hviner/hyler av glede og prøver å løpe alt de har for å komme unna! hihi, ender oftest på magen da ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, gærninger og gærninger... er vel heller en viss person som ikke er helt moden i topplokket enda :) så det kommer, det kommer :) på tide nå som baby'n har kommet kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

så morsomt :) min gutt står bare langs bordet.. går langs bordkanten.. hvis jeg slipper han står han ikke alene.

 

men han er jo født siste dagen i januar,så han er vel litt etter de raskingene her inne hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...