lenej :o) Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 eg vet om en side, eg vet om en side!!! men har ikke lov å skrive det her.. kan si det høyt for meg selv.. ... ... noen som hørte den? hehehehee!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Ååååå, da tror jeg at jeg endelig skal få summet meg til å kjøpe den posen jeg har siklet så lenge på=D Hvor lang tid tar det før de kommer i posten?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Kødder du??? Hahaha, og sparkjøp har nå brukt 11dager og den pakken er enda ikke kommet....
mayaya Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Jah, hun er kjappere enn lynet!
lenej :o) Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 farsken! mista nett, ja!!! ja, eg er snar. sende med en gang eg
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Er to jeg vil ha, og klarer ikke bestemme meg=S Grrrr Hvilke skal jeg ta da!? En er litt nøytral og kan brukes igjen om vi får gutt nestegang! den andre er deffinitivt jente og søtt=) Hmmm, dillema!
mayaya Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2007 *knis* kjenner til den der... derfor vi har to.... hahaha men om du vil ha hjelp, så rop ut!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Rød pirat eller rosa stjernepose? =S
lenej :o) Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 å, eg må bare fortelle deg noe...! den rosa posen, den er sååå spesiell!! det var den aller første posen ejg sydde på min nye symaskin, min egen symaskin. elelrs sydde eg på lånt maskin. så den var jo litt spesiell da. så fant eg ut at den måtte eg jo ha da, så tok vare på den, om eg sku få en jente noen gang. men så, etter en "skal vi ha flere unger" diskusjon med min kjære, fant eg ut, at eg har jo nok med mini. trenger jo ikke flere da. men om det skulle komme en, helt sånn uten vi visste om det, så kan eg jo bare sy en ny! derfor eg la den ut heller. go'posen min..!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 ååå, lenej!!! Nå gjorde du det jo ihvertfall vanskelig! Tenk å få den spesielle posen da =D Bare sambo som VIL ha den med piratene;) hehe... Får tenke på det mens jeg henter litt godt, så bestiller jeg etterpå! *tenke,tenke,tenke*
mayaya Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde tatt den rosa!! Heeeelt klart! Makan! Vil mannen din ha ei rampejente eller? :-o
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Nytt dillema... BEGGE TO???? Hvor lenge ca kan de bruke de? hun er jo 3mnd nå....
mayaya Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. desember 2007 tilby henne 800 for begge hva sier du til deeeet, lenej??? muhahaha *det er jul bare en gang i året* Jeg ser for meg at vi bruker den minst til 2 år... Og vi bruker dem heele tiden :-D
mayaya Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 5. desember 2007 Jøss, ER det du som er nissen, lenej??? *****fanfare*****
lenej :o) Skrevet 5. desember 2007 #19 Skrevet 5. desember 2007 jah, kansje det? men hva skal jeg sitte å ruge på poser for? nei, hvem som vil ha, kan få! eg treng ikke 20, har nok med de 3 eg har
mayaya Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 5. desember 2007 fnis.... tror kanskje mini har nok også... flere nettips forresten??? jeg har jo ikke shoppa noe :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå