Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Gikk bare en liten tur på do, og da jeg kom ut igjen så var alt hvitt ute! Åååååå, så koselig...nå kom jeg i julestemning!
mammaen til G & A Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Buhuuuu, her blir det nok ikke mye snoe gitt. Kose deg godt med snoeen du som faar den. Jeg faar bare droemme om den tenker jeg.
mayaya Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Det snør, det snør, tidelibom! Det er det det gjør...... Og her er det totaaalt kaos! Ingen har vinterdekk, ingen skjønner hvordan de skal kjøre, og det brøytes nesten ikke og og og Har de ikke sett snø før eller???? Nei, ikke siden i fjor :-p
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Nå måtte jeg bort til vinduet og titte og sannelig lå det ikke et vakkert lag med nydelig hvit nysnø på bakken=) Den første snøen er så deilig, s[ jeg f[r nyte den de to/tre dagene det tatr f;r jeg er lei og ;nsker sn;en dit peppern gror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå