Gå til innhold

Er det bare meg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå gått inn i min 34 uke, sitter med bekkenløsning og synes synd på meg selv...

Til vanlig er jeg veldig aktiv og har hendene fulle bestandig, bruker mye tid på aktivikteter med 3 åringen min.

Men nå sitter jeg da her og orker ingen ting.

Handler til og med de siste julegavene på nettet for jeg ikke orker å stresse rundt i butikkene,og så godt jeg egentlig liker å gå i butikker i juletiden og handle julegaver.

Føler jeg skyver alt av aktiviteter lillekaren min er med på over på samboeren og svigrinnene mine og gjør alt for lite med gutten min:-(

Og når kveldene kommer sitter jeg godt plantet i sofaen og spiser ikke for to som mange under svangerskapet gjør men for ti,har godt av å legge på meg litt mer men pleier å være temmelig fornuftig når det gjelder mat.

Beklager all sytingen her,men må bare få det ut nå.

Er så lei av å ikke kunne gjøre som jeg pleier og får så stor skyldfølelse over den lille gode gutten min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lov til å syte,kjære deg. DU er langt i svangerskapet ditt og føler deg sikker veldig tung. Det at samboer overtar en del av ansvar for 3 åringen nå,gjør da ingenting det. Han er jo faren og trenger sikkert tid sammen med sønnen og svigerinnen som hjelper til,er det ikke fint at tante vil hjelpe til litt da. Synes det er verre jeg,hvis de ikke hadde ønsket å delta.

Ta å kos deg masse de siste ukene du har. Husk at du må nyte svangerskapet,det er nå du har det og du får aldri den babye i magen igjen. Kanskje du kan få flere,ja,men nå har du denne og kos deg masse.

Mange oppmuntringsklemmer sendes til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...