Gå til innhold

Dere kan *signere* hva dere ønsker, men jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

(før jeg kryper til køys) vil si jeg reagerer generelt på foreldre som dytter,slår,rister og hyler til barna sine, i all offentlig.

Ikke at det skal skje hjemme MEN i offentlig ser man dette og da reagerer jeg, helt uavhengiv om mor er 16 eller 40 osv.

Poenget er at barn blir godt tatt vare på og jeg er banna sikker på at mange 20 åringer klarer det utmerket på lik linje med andre likeverdige mennesker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æh... ok=) enig i det men så ikke helt hvor alderen kom inn i bildet. har alder overhodet noe å si for om man behandler barna pent eller ikke? hvorfor er det i det hele tatt et tema? eller har jeg gått glipp av noe?

Skrevet

Jeg håper man ikke gjør dette da man er hjemme heller jeg da.. :(

Barn er jo bare barn lærer jo bare å være på samme måte tilbake mot andre.. så det kommer jo ikke noe godt ut av det

Skrevet

Kunne ikke vørt mer enig med deg Angelica!

Jeg har sett et par eksempler siste uka på et kjøpesenter her jeg bor.

Det verste var vel egentlig i dag. Ei lita jente på ca alderen til Julie Angelica(17-18 mnd) var med moren sin, og denne moren trillet en handlevogn med noen varer oppi. Dem skulle ut fra kjøpesenteret og jenta gikk bort til en bil som små unger kan sitte på hvis man slipper på penger.

Moren ropte på henne et par ganger, og jenta reagerte tydeligvis ikke fort nok, så moren gikk bort til henne og stilte seg bak henne og sparket henne i ryggen/rompa så hardt at hun falt fremover å slo seg i steingulvet!!

Da var det RIMELIG hardt å holde kjeft! Hun trasset ikke på noe måte forut, men kom visst ikke så fort som hun ville.

Jeg tør ikke tenke på hvordan denne jenta har det hjemme hvis moren ikke har mer tålmodighet enn det der..

Jeg ga henne et skikkelig stygt blikk, men det prellet vel av henne vil jeg tro.

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å ikke si noe om jeg hadde vært vitne til noe slikt. Sambo ble lyn forbannet en gang vi var på et shoppingsenter. Jeg var inne i et prøverom i en butikk, han satt på en benk ute i gangen og leste avisa. Der hadde det kommet en dame og et lite barn på 3-4 år, moren var tydelig vis irritert for et eller annet og fiket til det lille barnet. Da hadde sambo føket opp som en rakett og marsjet rett bort til damen, tatt tak i armen hennes og forklart høyt og tydelig: Dette gjør du ALDRI igjen!!! Finn heller noen på din egen størrelse å sloss med! Da hadde hun blitt rimelig paff og folk hadde begynt å klappe rundt dem!

Sånne mennesker fortjener ikke å slippe unna med bare stygge blikk, så hipp hurra for sånne som sambo, som tør si ifra og markere at dette ikke er akseptabelt!

Skrevet

Sauen, ja-----Diskusjonen under hvor man tydelig ikke kan være 24 eller yngre og ha flere barn med flere forskjellig uten at det er *drøyt* he he

Skrevet

Jeg må si det er godt gjort å komme med dette innlegget hvis det er et resultat av det vi diskuterte tidligere.

Det var ingen der som sa at noen var dårlige mødre?

Poenget var at hvis du i en alder av 24 år har rukket å få to barn med to menn, og ikke er sammen med noen av fedrene - så synes noen av oss at det er drøyt. Det betyr at jeg synes det vitner om dårlig dømmekraft.

Men så er kanskje jeg en helt annen type, som har prioritert utdannelse, jobb, og ikke minst ventet med barn til jeg var rimelig sikker på at jeg hadde truffet mannen jeg ønsket å få barn med. Jeg blir da ikke sur på folk som mener jeg har prioritert feil, selv om det er mange av dem her på dib??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...