Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 ..måtte bare teste..! Enda et "mål" er nådd TJOHO!
Niem og Patrick Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jippii:) skal love deg det går fort frem mot 'fødeklar' nå
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Åååh, det håper jeg! Gleder meg til det - tiden flyr jo om dagen, er helt utrolig fantastisk deilig
Niem og Patrick Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jepp, spennende at det nå kan skje noe når som helst!! Dagene flyr jo med alt som må gjørest før jul uansett :-) Ligger på sofaen med mye kynnere og mensmurringer.. men får vel smøre meg med litt tålmodighet og tro at det kun er lureri på gang
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Oi..spennende! Når har du termin? Jeg gleder meg veldig til jeg kan tenke at "nå kan det egentlig skje når som helst.." Samtidig så håper jeg lille holder seg inne, ihvertfall til vi har gått inn i 2008 - så h*n slipper å belemres med bursdag i romjulen. Men da kan h*n komme - når som helst. Såå spennende!
Niem og Patrick Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Har termin 22, så jeg tør ikke håpe på noe enda, men vet jo aldri! Min kusine hadde termin 16 desember, men fikk på fredag. Ble litt utålmodig jeg da Det er en spennende tid vi har foran oss hvertfall!! Når er din termin da?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har 14.januar. Synes det virker som at "alle" får før tiden om dagen. Har gått gravid samtidig med tre venninner - og alle tre har fått før tiden, selv om alle var førstegangs og man sier jo at "normalt" går man over med første.. Virker ikke som det er mye hold i det. Men siden alle venninnene mine har fått før, så går jeg sikkert over. Typisk
Niem og Patrick Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Ja samme her! Tror også at "alle" rundt meg får før tiden nå, sånn at jeg blir utålmodig, og går laaangt over.. hehe.. Skal til jordmor i morgen da, får forhåpentligvis sjekket modning siden jeg har hatt mye kynnere. Får krysse fingrene for at noe har skjedd hadde ikke vert meg i mot og fått nå, å slippe å engste meg for at den skal komme på julaften liksom
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Å, er spennende da.. og gå sånn og vente..! Skal krysse fingrene for deg i morgen Er det din første?
Niem og Patrick Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Sovna fra hele pc'en jeg Nå sitter jeg på farten ut døra til kontroll, skal gjøre litt julehandel i samme slengen tenkte jeg Jess det er min første, sambo har en sønn fra før,men han bor i Sverige.. Så alt er litt nytt her i gården! Du da, er det din første også?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Vår første ja, ferskinger begge to Hvordan gikk det på kontrollen i dag??
Niem og Patrick Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Joda, kontrollen ble lengre enn jeg hadde tenkt.. Jordmor ynes jeg hadde høyt blodtrykk, og når hun sjekket urinen hadde jeg 1+ på eggehvite. Så da ringte hun føden, og fikk time til meg der inne. Hun mente jeg burde legges inn for observasjon. Heldigvis hadde sambo tatt fri fra jobb noen timer for å være med til jm pga hun skulle snakke om fødselen, så han ble me på sykehuset. Der ble vi kjempegodt tatt vare på av verdens snilleste jordmor. Vi tok sparketest og nytt blodtrykk/urin. Trykket var gått ned, men urinen var fremdeles 1+. Så hun fikk inn en lege, og vi fikk se lille knøttet (som var veeesentlig større enn sist..hehe) på ultralyd, og han sjekket meg litt. Alt ¨så lukket og stengt ut, babyen hadde fint med fostervann etc. Så jeg fikk reise hjem igjen, med beskjed om å ligge mye å slappe av, å komme tilbake på mandag for ny måling av blodtrykk, og jeg måtte ringe med en gang om allmenntilstanden endret seg... Så jeg var i de beste hender hvertfall
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 jeg får ikke til å redigere nicken min..... hvordan gjør dere det ?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 Oi, du har hatt en lang dag skjønner jeg.. Det er ihvertfall godt å føle at man blir ivaretatt. Får ligger på sofaen og være litt "dronning" du da..hehh.. Bli dullet litt med av din kjære
Niem og Patrick Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Ja jeg føler meg ganske trygg etter dette besøket. Har ikke vert inne på føden for noenting før, så det er greit og se at de tar oss alvorlig Jess, nå har han fyrt i peisen for meg og bare duller med meg... hehe.. tror han fikk seg en liten støkk han også, når jordmor trodde jeg ble innlagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå