Gå til innhold

Han sa han er klar!! MEN.....

Glajent@ med baby utenfo magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld og de siste kveldene egentlig... har jeg vært veldig nedfor.. Nedfor fordi sambo ikke ønsker barn nå og jeg ønsker det over alt på jord..

Vel jeg har maset og maset på han i det siste og i dag førte maset til en skikkelig prat faktisk... Han sa også at han er klar til å få barn nå, men ønsker å få det praktiske i orden først.. (men hallo!!!!!!!! Vi har da begge faste jobber (sambo er riktignok under utdanning og har permisjon fra jobben, og jobber som vikar på si nå, samme arbeidsgiver) Vi eier hver vår bil uten lån og har stor 3 roms leilighet... Hva mer av praktisk på være i orden????? Dette sa jeg også til han... Han ville vente til han får kontrakt på den jobben han er i nå slik at han er sikret å gå tilbake til forige jobb.. Og at jeg kanskje bare måtte vente et halvt år!!! Ikke 2-3 år som tidligere... Dersom han får kontrakt tidligere så skal jeg igjen begynne å mase ja!

Jeg spurte også om han bare brukte svingen for å håpe at jeg ble gravid uten at han tok stilling til å prøve/ikke prøve.. Noe han svarte bekreftende på, men om han tullet eller ei er jeg ikke sikker på for han lo når han sa det...

Så nå må jeg nok slutte å mase ja! For kanskje vi er prøvere til sommeren!!! Og jeg ønsker jo et vår barn så kanskje det passer perfekt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, så flott, da!! Det må jeg si er kjempepositivt, og veldig gøy å høre!

Fint å høre alt som gir en spire håp her inne!

Nå virker det som det aller meste ligger til rette for det, og i tillegg ønsker han det, også!

Om du må vente til sommeren, har du i hvert fall en tid å forholde deg til! Du kan jo se på våren som en forberedelsestid før prøvinga; ) Går sikkert fortere enn du tror, særlig når du har noe å glede deg til!

Husker det var en her inne (husker ikke hvem) som en gang skrev noe om å oppmuntre mannen med hvor god far han vil komme til å bli, og at han er den eneste man kan se for seg som far for ungene osv.

Jeg fortalte mannen min hvilke egenskaper jeg så i ham som vil gjøre ham til en god pappa, og selv om han ikke er klar, ble han faktisk glad for å høre det!

Du kan jo snike inn litt sånn "positiv-mas" mens du venter på sumaren, ikke sant?! ; )

Lykke til!! Håper alt går i orden med kontrakt på den jobben hans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...