snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Utenom å sitte på dib... Jeg venter på mannen min, savner han, huff 2 timer til han kommer , vet ikke om jeg orker å vente.. begynner å bli trøtt, tror jeg rister noen brød- spiser å legger meg...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Sitter og misunner deg brødristeren din;) For jeg fikk lyst på toast...
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Venter på og bli trøtt. Passer også på minsten som ligger en meter fra meg. Han er syk. Reagerer på 5mnd vaksinen som han fikk mandag.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Akkurat pynta ferdig til jul her på jobb, satt på oppvasken og er egentlig på tur i seng. Bare 7,5 timer til jeg kan tusle meg hjemover til langfri og adventskos. Gleder meg!!!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 skal ut og røyke. vi har vinterhage så jeg tar med meg pc'en=) ellers sitter jeg og venter på å bli trøtt jeg også. Nikken sovnet ikke før i ellevetiden, mens jeg så på greys... Sambo ligger og sover, skal opp halv seks på jobb han stakkar...
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Venter på at min kjære skal komme hjem.. ser litt på tv og tror jeg skal lage meg en kopp te
Mammaaaaaa Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Venter på at eg skal gidde å gå og legge meg...
petite fleur Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Ammer............som vanlig..........
* 5 om dagen * Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 venter på vaskemaskinen ska lbli ferdig, har dyne og pute til lillegutt der, etter han spydde ut alt..... er 15 mnd sprøyta han reagerer på, + at han har fått 2 jeksler til oppe, så nå er det 12 tenner i den munnen....stakkar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå