Gå til innhold

hva gjør du nå ???

snuppetupp 07.02.07+09.02.08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenom å sitte på dib...

Jeg venter på mannen min, savner han, huff 2 timer til han kommer , vet ikke om jeg orker å vente.. begynner å bli trøtt, tror jeg rister noen brød- spiser å legger meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og misunner deg brødristeren din;)

For jeg fikk lyst på toast...

Skrevet

Venter på og bli trøtt. Passer også på minsten som ligger en meter fra meg. Han er syk. Reagerer på 5mnd vaksinen som han fikk mandag.

Skrevet

Akkurat pynta ferdig til jul her på jobb, satt på oppvasken og er egentlig på tur i seng. Bare 7,5 timer til jeg kan tusle meg hjemover til langfri og adventskos. Gleder meg!!!

Skrevet

skal ut og røyke. vi har vinterhage så jeg tar med meg pc'en=) ellers sitter jeg og venter på å bli trøtt jeg også. Nikken sovnet ikke før i ellevetiden, mens jeg så på greys... Sambo ligger og sover, skal opp halv seks på jobb han stakkar...

Skrevet

Venter på at min kjære skal komme hjem.. ser litt på tv og tror jeg skal lage meg en kopp te

Skrevet

Venter på at eg skal gidde å gå og legge meg...

Skrevet

Ammer............som vanlig..........

Skrevet

venter på vaskemaskinen ska lbli ferdig, har dyne og pute til lillegutt der, etter han spydde ut alt.....

er 15 mnd sprøyta han reagerer på, + at han har fått 2 jeksler til oppe, så nå er det 12 tenner i den munnen....stakkar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...