Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hmm, har vært vondt siden i går, kjennes ut som om øyenvippene er vonde liksom. Høres rart ut, men det er sann det kjennes. Og så når jeg sto opp idag hadde jeg plutselig blåveis, altså nedre del av øyelokket er blått, og veldig ømt. Kan ikke forstå hva som har skjedd. Mannen min eller Sienna slått meg i søvne? Ville vel tro at jeg hadde våkna da. Anyways, det har svidd inni øyet i dag, blankt og rødt, og nå ser jeg ikke, det er som om det er "tåke" forran øyet. Noen som har en anelse om hva det kan være? Har aldri hørt om noe lignende før. Viss ikke det blir bedre så tror jeg det blir legen i morra.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Du har fått en akutt dibfeksjon på øyet og må avdibbes umiddelbart. I tillegg har du irritert på deg en dibber og fått en telepatisk knyttneve, mest sannsynlig velfortjent:p Hihi...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Har du sett på våtkanten oppe og nede?? Er det sånne små Blemmer der??
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Nei, ikke nå. Men i forige uke var det en liten blemme lignende ting på våtkanten oppe. Hvordan det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå