mirajenta Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Noen som har en ide til hva min sønn på 5 år kan lage til besteforeldre og oldeforeldre? Skal ikke være så dyrt da..
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Han kan perle stjerner og hjerter som de kan pynte med. (eller er det litt jentete kanskje...?). hmm..
mirajenta Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 nei er det det æ, jeg synes ikke det. gutter perler jo de å.. Synes det med julegaver til de er så vanskelig. For de har jo nesten alt.. men takk for iden..
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Denne er mer guttete: dere kan gå i skogen, finne et passe tykt tre. Kappe det ned, og sage biter ved stammen som blir flotte brikker til å ha glass på. (eller må man ha tilatelse for sånnt?) hmm.. Var ikke så god på å gi tips jeg tror jeg:)
nr2eprins Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 La han få male et bilde da ) Så rammer du de inn og gir i gave
mirajenta Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 ikke vis skogen tilhører deg vel.. hmm go ide det også.. takk
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Være med på å sy sånn til å ha poser i, eller grytekluter? Male på glass og lage t-lys holder:) Male et lite bilde:) male på store syltetøy glass, bake pepperkaker (eller lage annet godt) og ha oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå