Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 hej! skal hente reseptn min i morgen men jg lurer på hva en sånn koster ca pris!!!! har dårli økonomi rett før jul å lurer på hva jeg må ut med?? håper på raskt svar!
Rorrimamma Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 selv om den koster mest er den verdt å bruke. kan ha den i deg i 4-5 år husker jeg rett
Kristine :-) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg betalte 1000 krca, for over 4 år siden, men det er den absolutt verdt. Har heller ikke hatt mensen siden da!
Venter på 3_de spire Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Betalte 1200 for 4år siden, har ikke hatt mensen en eneste gang mens den satt i. Kjempe bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå