Gå til innhold

18 uker og helt ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

får ikke i meg mat og drikke, har tatt av 6 kg siden første kontroll. er konstant svimmel og svimer ofte av, mye vondt i hodet. orker ingenting og sover ca 12-13 timer om dagen.. har vært hos lege(ikke fastlege) for hastetime da jeg måtte ha sykemld for en eksamen, men fikk ikke noe særlig annet svar enn at jeg måtte spise. samme fikk jeg da jeg var på legevakta tidligere. men jeg klarer ikke.. går bare ikke ned. er ikke kvalm eller kaster opp selv om den legen skrev på sykemld mi hyperemis gravidarum. skal itl jordmor igjen nå på orsdag så håper hu kan hjelpe meg litt.. for snart orker jeg ikke mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Detter hørtes ikke så bra ut. vet ikke helt hva jeg skal si,men jeg vil råde deg til ¨på det sterkeste å få i deg noe å spise. Du må både for deg selv og den lille (den tar jo stort sett det den vil ha,sa legen til meg i alle fall,jeg kastet opp alt i sist svangerskap) men du trenger krefter og overskudd.

Når du går til jm er det viktig at du forteller helt hvordan du har det,uten at du utelater noe som helst,er en ikke åpen og ærlig og forteller alt,blir det vanskeligere for dem å hjelpe oss.

Vil bare ønske deg masse lykke til og håper at jeg får høre hvordan det går med det.

Styrkeklemmer sendes til deg

Skrevet

i mitt første svangerskap gikk jeg faktisk ned 8 kg før jeg gikk opp over 20! hadde det neste som deg ,orket ikke spise! var jo selvsagt kvalm da å spøy i tillegg! men eide ikke matlyst! sov heile dagen gjennom å orket ikke stort! men det gikk seg til etterhvert(ellers ville jeg jo ikke lagt på meg så mye) men synes det er lurt av deg å gå til jordmor å forhøre deg! å får du ikke i deg nok mat, så vil jeg anbefale nutridrink, inneholder et helt måltid i et glass!! er jo ikke rart man sover så mye når man ikke har næring i kroppen!!

men vil ønske deg lykke til å hold ut, det blir som regel bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...