Gå til innhold

Avstandsforhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hulk hulk.. Savner kjæresten min sånn..

Og jeg ser henne ikke før til neste helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjæresten flyttet sammen for 3 mnd siden etter å ha bodd langt fra hverandre i 18 mnd... Og det var virkelig avstandsforhold(han bodde i afrika). Jeg traff han kun en gang, og det var etter 2 mnd, så etter det så jeg han ikke på 16 mnd.. Så jeg vet iallfall hvor kjedelig det er med avstandsforhold!! Vi hadde jo kontakt på tlf/msn hver dag, men det er jo ikke helt det samme med kjæreste per tlf da... Var en del hulk hulk her også......

Skrevet

Vet alt for godt hvordan du har det... Hvor lenge har kjæresten vært borte da?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Vet åssen du har det...selv hatt 3 avstandsforhold! Men jeg visste at barnefar var den rette og orks ikke savnet og reisinga, så jeg droppa ut av studiene i Trondheim for å flytte til ham i Oslo!:-)

Skrevet

Hun bor i i Nord-Norge.. Det vil si at vi bor halve Norge i avstand fra hverandre.. Vi har sett hverandre relativt ofte.. Men, nå har jeg ikke sett henne på halvannen uke.. Og jeg savner henne så...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Men nå blei det nettopp onsdag, så da er det ikke lenge til helga!:-)

Skrevet

Usja :( sånt er kjedelig, man blir jo gående å kjenne så innmari på savnet også.

Hvordan går det med planene om å fri foresten?

Skrevet

Huff, og jeg er visst på tur inn i ett, så ikke oppløftende å lese om andres savn akkurat.

Men det er snart neste helg og du får se henne ganske så snart! :-)

Skrevet

Hmm, nå er jeg tydeligvis helt "ute" av Dib... Var ikke Tøysetipp gift? Og nå snakker du om jentekjæresten din? Tar jeg feil nå?... Må innrømme at jeg ikke har vært aktiv på dib på flere mnd, så kanskje jeg blander noe her... I så fall beklager jeg.

Skrevet

Vi holdt på med det i 3 år - gikk også på et vis, men deilig å bo sammen.

Skrevet

Ja.. Jeg var gift.. Og har nå en jentekjæreste :-)

Skrevet

Man planlegger.. og planlegger..

Og det går i boks ;-)

Skrevet

Tre år..? All honør til deg /dere... Og jeg synes synd på meg selv som har holdt ut i snart et år.. he he he

Gleder meg til vi blir samboere.. ja

Skrevet

Ja... Nå ble det onsdag.. Takk og pris ! :-)

I forhold til mange av dere bør jeg jo egentlig ikke klage..

Skrevet

Det kan du glede deg masse til vettu:)

Selv har jeg vært i avstandsforhold i 4 år nesten og det var ikke akkurat gøy nei....Man savner seg nesten ihjel.....følte meg ikke hel i det hele tatt jeg ivertfall.

Men nå er jeg endelig hel...har mann og barna rundt meg hver dag....deilig...var ivertfall verdt ventetiden ja;)

Skrevet

4 år !

Nei, jeg skal virkelig ikke klage..

Det er verdt det.. det vet jeg :-)

Skrevet

Klart du kan klage....det er da like vondt for deg som for andre:)

I avstandsforhold er det da full klagerett....og gråterett om man føler for det;)

Skrevet

I begynnelsen da jeg og sambo var sammen i begynnelsen bodde jeg på Østlandet, sambo i NOrd-Norge, vi så hverandre maks en gang i mnden, og det er lite det. Derfor bestemmte vi oss for å flytte sammen etter 5 mnd. Han fikk jobb her. KAn ikke hun prøve¨å få jobb der du bor da? Så kan dere bo sammen.

Skrevet

avstandsforhold med gutt i Australia i 2 år :( tøft! nå single....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...