dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 da kommer svar på blodprøve etter første prøverørsrunde. Var sikker på at tanta skulle komme i dag,men holdt seg borte gitt... Håper ikke hun kommer i morgen,vil heller ha neg prøve.. Etter 2,5 år er det på tide at det sitter en spire her å...!!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Skal krysse fingrene for dere jeg!!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Ååå så spennende!!! Krysser alt jeg har for deg, håper det er din tur nå!!! MASSE lykke til:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Å så spennende Dollypopp!!! Skal krysse det som krysses kan for at det har klaffet for dere nå!!
fjollefrua Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Vi krysser 20 fingre og tær for at prøven lyser POSITIV
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 ;-) Takker,litt skeptisk,men hvertfall stolt av at jeg ikke har testet enda...hihi
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Skal krysse alle mine fingre for deg!!!!!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 masse masse lykke til vennen min, jeg kommer til å tenke på deg.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 oi så spenndene da. Håper at spiren sitter denne gangen da,skal krysse fingrene for deg jeg x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x masse lykke til.
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Masse lykke ønsker... Krysser fingrene =oD XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Du fortjener dette NÅ!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå