Gå til innhold

"Alltid noen som har det verre"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det pleier jeg tenke,om noe er trasig. Det hjelper faktisk. Samme hva det er;noen har det verre.

(ikke aapne dersom du er en sart sjel)

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2007/12/03/wface103.xml&CMP=ILC-mostviewedbox

Og saanne ting gjoer at man ikke akkurat klager over ei kvise paa nesa.

Haaper de faar til aa hjelpe mannen, og at de greier operere uten at han trenger blod,siden han nekter det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holy crap! Stakkars mann.........hvordan er det mulig å gå rundt med noe sånt i ansiktet så lenge, uten å gjøre noe med det?!?!?

Skrevet

Fordi det er en blodsvulst,saa ville han ikke opereres.Det medfoerte blodoverfoering, og han kan ikke ha blod som Jehovas Vitne.

Men naa er det en kirurg som tror han kan fjerne den uten at han trenger blod, saa derfor gir han det en sjanse naa.

Tenk aa leve hele livet saann.

Alt blir liksom blaabaer i forhold...

Skrevet

Har ikke sett på linken men ut fra hva dere skriver så velger jo mannen selv å leve sånn?

Da syns jeg faktisk mer synd på de som får lidelser som de ikke kan gjøre noe med!

Skrevet

Saken er at han skal opereres naa, og jeg haaper han greier aa faa tilbake livet sitt.

Skrevet

Og leve med det er jo et valg han har tatt selv.. Ille at noen har det sånn ja.., men når han har hatt muligheten til og gjøre noe med det for lenge siden så er det hans egen vilje det står på.. Selvom legen mener at han muligens kan fjerne den uten blodoverføring er det ikke sikkert at det blir reelt... Omtrent alle operasjoner har en risiko.. Spesielt en så stor operasjon.. Og blodoverføring må kanskje til for og redde hans liv.. Hva da!?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...