Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 jeg skal ta planlagt ks på mandag.tenkte å nyte de siste dagene og har ingenting på plakaten, da jeg selvfølgelig har fått hemorroider, det gjør så vannvittig vondt! går utover nattesøvn og humør(stakkars samboeren min) har hatt det i 4 dager og tar alcos salve og piller. er det noen som vet hvor lenge jeg må gå med dette forferdelige her?? vil det forsvinne etter fødsel? tenker på om jeg må gå med dette i tilegg til smerter fra operasjoen. hilsen svært oppgitt førstegangs mamma...........
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Fikk hemorider etter fødsel sist. Har måtte leve med de hele tiden. Kan opereres, men legen sa at de høyst sannsynlig kan komme tilbake, så det er ikke verdt å operere.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 jeg fjernet mine her om dagen , gjør vondt , men nå kan jeg gå uten å ha det vondt, og de er ikke akkurat digg og ha, så dra til legen , si du vil ha de vekk, du får en sprøyte der bak , så skjerer han i de, og tømmer de, det gjør vondt etterpå, litt ihvertfall, pga man blir litt øm , men det er verdt det, lykke til vennen,
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 jeg tror flere får det etter fødsel...men håpet kanskje de ville gå vekk da ks er over og trykket er mindre? jeg klarer jo nesten ikke å sette meg ned..uff
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 ok.tror du ikke alcos greiene vil virke? får vel ringe legen ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå