Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere om dette huset?

http://www.systemhus.no/templates/Building____533.aspx#

Under hovedbildet er det tre knapper. Trykk på den i midten for å se på planløsningen. Er så himla lei trapper, pluss at vi må se i øynene at sjansen for en rullestolbruker her absolutt er til stede...

Nå går jeg og legger meg, men er spent på å høre! Tips til hva som bør være annerledes, hva som ser greit ut osv osv osv. :-)

Natta, folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit ihvertfall med tanke på at det er på et plan. Men jeg likte ikke kjøkkenet, det så veldig trangt ut. Hva med å dra skråen på kjøkkenet lenger opp i hallen. Sånn at veggen slutter der hvor stue døra er? Er du med? Da ville kjøkkenet blitt mer romslig.

Skrevet

Så ut som et flott hus, også med tanke på evt. rullestolbruk.

Skrevet

1. Jeg synes det gikk bort mye plass til hallen, og at kjøkkenet ble trangt. Ville derfor trekt kjøkkenet bakover mot enteen, slik at det ble større.

2. Jeg synes det er unødvendig med 2 badrom + et toalett og et vaskerom. Derfor ville jeg tatt bort badet som hører til "foreldresoverommet", og heller laget walk in closet der (kanskje gjort det rommet litt mindre også). Våtrom er jo også dyrt å lage, så man sparer litt på det.

3. Siden jeg tok bort foreldrebadet, så ville jeg laget det andre badet større, slik at der er plass til både badekar og dusj. Større bad der får jeg ved å gjøre walk in closet`et litt mindre, og eventuelt stjele litt fra boda eller vaskerommet.

4. Det ser upraktisk ut å måtte gå inn på vaskerommet for så å gå inn i boda, ville hatt en dør rett inn, selv om man da hadde mistet veggplassen der.

Skrevet

syns det så veldig bra ut, eneste var trangt kjøkken og for mye badplass. ville brukt ene badet til bod eller walk-in-closet.

Skrevet

Ville flytta kjøkkenet lengre utover den gangen øverst, om du skjønner?

Synes 3 do er mye, og kunne sikkert blitt skap,det ene.Ville også gjort vaskerommet og badet til et stort rom.

Men veldig bra ellers.

Fint hus,og bra å tenke framover mot det som kan skje.

Skrevet

Takk for synspunkter så langt. :-)

*ensistedytt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...