pablo Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Noen som har vært borti det og det har gått bra? Jeg fikk brev idag og skal til mammografi den 13 desember. uff...kvir meg sånn...men hjelper å få det ut å snakke om det. Håper jo at det ikke er noe alvorlig da, ammer jo og tatt hormonkur( pergotime) før jeg ble gravid. For å bli gravid altså. Jenten min er snart 3 uker. Håper alt dette har en sammenheng. Legen mente det kunne kanskje være en lymfeknute....Håper på svar fra noen.....klem
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hei. Jeg fikk en kul i brystet når jeg gikk gravid med william.To dager etter fødselen var jeg og tok mammografi og vevs prøve.(det var ikke så godt og ta mammo når jeg hedde veldig melkespreng og melka spruta overalt,hehe)men heldigvis var det ikke noe galt(husker ikke hva de kalte det jeg hadde,var litt i tåka etter fødsel.hehe.men det var ikke noe galt)Kulen jeg hadde ble 3 ganger så stor etter at jeg hadde tatt vevs prøven,men den forsvant ca 4 mnd etter fødselen. Så det trenger ikke og være noe farlig.. Vil bare ønske deg masse lykke til... Klem.
pablo Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 ÅÅÅÅ!!!! kTusentakk. Du aner ikke hvor glad jeg blir når jeg får noen svar her. Kjempe takknemlig jeg. Hvis noen flere har noen ord blir jeg kjempe glad også. Tusentakk igjen
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Jeg fikk også en kul i det ene brystet, men dette var ikke i sammenheng med noen graviditet... Da sa iallfall legen min at så lenge den kunne "flyttes" på, at den ikke satt fast noe sted, så mente han at den ikke var farlig... Etter hvert ble den stor som en golfball og jeg fikk operert den bort. Jeg husker ikke hva legen kalte det (noe med hovne melkekjertler eller et eller annet...), men i papirene fra sykehuset som kom etter at kirurgen hadde undersøkt kulen, sto det "godartet tumor". Klart man får litt panikk når man oppdager en kul i brystet! Godt at man oppdager det og får sjekket det ut:) Lykke til!
pablo Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Hei, tror legen min sa at kulen var 2 cm og oppdaget tidlig. Syns også kulen virker større når melkespreng. Krysser fingrer og tær for at det ikke er noe......klemz
tuppen og lillemor Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 hei, det kan jo hende det bare er melkekjertler, siden du sier den blir større når du har melkespreng....? håper det.syns du er flink jeg, som gikk til legen med en gang, jeg blir så redd jeg, at jeg ikke tør. det kan ta mnd før jeg tør å ta det steget. ønsker deg masse lykke til...
pablo Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 he he løper alltid til lege før det går for lang tid jeg,,,,kke alltid bra det heller......he he Takker for gode svar allefall. Var hos en venninne idag, hun var 100% sikker på det var melke kjertel. Hadde det visst selv.....yihaa!!! Gir dere en lyd igjen....
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Hei, har en selv, var hos legen for noen mnd siden og var tilbake nå når jeg ikke ammer lenger, legen mente det ikke var noe men fikk ul sånn at jeg kunne slappe av, der så de ingnenting og sa jeg skulle vente litt til, var i sist uke fikk da ul og mammografi, alle mente at det ikke var noen, men venter på svarene fra mammografien, fikk også beskjed om å komme tilbake om ett halvt år... En blir bekymret ja, huff... men jeg fikk beskje dom at det var veldig vanlig at damer får kuler som ikke er noen ting... så er nok ikke noe i din heller
pablo Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2007 Snille dere....trøster meg, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå