nr 6 på vei Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 .....bruker dere? Kokekaffe eller trakte kaffe/filter? Her i huset så går det kun i Friele Frokost Kaffe og den er Kokemalt. Har ikke brukt annen kaffe på 15 år, minst.........
camosilla Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Kjøper kaffe på et lokalt kaffebrenneri: Mocca Java - kjempegod og det er filtermalt, og nykvernet:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Evergood filterkaffe ) Har moccamaster, så synes filterkaffien er best. Nå går det i evergood koffeinfri kaffe, og den er like god ;o) Ellers så tar jeg gjerne en iskaffe, med knust is, og irish syrup :)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hvis du tenker på vanlig kaffe,er det evergood det går i her i huset og den er filtermalt. Kjøper jo også slike god kaffe,som en maler på butikken selv. Nå har det seg jo slik at vi graivide ikke skal drikke noe særlig kaffe,max to kopper om dagen,så jeg har kuttet ut kaffedrikkingen til etter svangerskapet.
UpsyDaisy Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Evergood koffeinfri er slett ikke verst!
Maigullet Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Her i huset kjøper vi hele kaffebønner, da vi har ei kaffemaskin som maler kaffen til hver enkelt kopp etterhvert som det lages. Nå drikker ikke jeg vanlig kaffe selv da, men passer på at det er "fransk brent" , for det er best når jeg skal lage meg caffe latte Ellers kjøpte vi inn no julekaffe i fjor på en sånn kaffebutikk, og den var en storslager hos alle julegjestene, så spørs om vi ikke må fylle på det til jul i år også...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 ja,den kan jeg jo prøve februamamma,har ikke kommet på koffeinfrie jeg.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 her i huset har vi presskanne, så vi bruker stort sett presskannemalt:)
Håperpåønskebaby Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 jeg drikker ikke kaffe selv, men mor har alltid drukket friele filtermalt
mamiladi Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Evergood i moccamaster ;-) blir veldig god kaffe!! Ellers har vi en presskanne (som vi bruker til kaffe latte, espresso, kakebaking osv.), i den har en spesiell espressokaffe (Lavazza). Den er sterk og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå