Pysjen Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Huff, ser spottetrollet har stukket innom. Til helvete hiv`n på dør! Krysser fingra for at det bare blir med spottinga...
Tasselur Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Grmpfh, var ikke helt fornøyd i går, nei. Hadde jo håpa at lutealfasen ble litt lenger denne gangen, altså... Får se hva som skjer i dag, men vet jo egentlig at når spottinga har begynt, da er det stort sett en ting som skjer. Jaja, da kan jeg vel se fram til å spise og drikke akkurat det jeg har lyst på i jula, da. Får prøve å se det positive i det! ; )
Pysjen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Ja sånn sett så er det jo greit å ikke være gravid i jula! Men du fikk tidligere EL og det er jo bra. Hva skjer nå da? Går du rett på ny pp med pergo eller er det pause mnd? Jeg lurer litt på hva som skjer om dagen selv her?? Skulle tro jeg snart har EL men er jo bare på dag 13!?! Spennende- hadde vært kult om jeg å kunne få EL til normal tid! Spotter så vidt i dag også?! Jeg pleier aldri å spotte- merkelig dette her. Kan jo ikke være mensen som kommer alt nå?
Tasselur Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Spotter i dag og, ja, så da regner jeg med at løpet er kjørt... Eneste positive er at jeg fikk litt tidligere el, slipper å vente 3 fulle uker etter at TR har kommet ihvertfall... Har fått beskjed av legen om å ha pausemnd mellom pergokurene. Så hvis TR kommer som jeg tror på fredag blir det julefeiring uten alt for mye stress og forhåpninger, trur eg... Oi, nærmer EL seg allerede?? Det hadde jo vært innmari kult, da! Også spotting på denne tiden av syklusen, hva skjer med deg? Må jaggu inn og ta en titt på skjemaet ditt, jeg. Hva er tempen din om dagen? Hmmmm....
Pysjen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Tempen min har ikke steget enda men er paff over at svømmeforholdene der nede er idelle nå!? er jo mins en uke fortidlig iforhold til hvordan det pleier..??!! Spent på om det skjer noe de nærmeste dagene!
Tasselur Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Si meg, skal du gå hen og bli helt gjennomført normal, eller? Lutealfase på 12 dager og EL rundt dag 14?? Det får'n si, jeg henger jo eviglenge etter jeg nå. ; ) Åh, blir spennende å se om du får noe temphopp i morgen eller fredag, da. Synes det var en stor lettelse å slippe å vente lenger enn til dag 17 for å få el denne gangen. Er jo så innmari kjedelig med alle de ukene hvor det ikke skjer noen verdens ting! (Bortsett fra å legge inn velrettede skudd med svømmere, seff, i tilfelle rottefelle noe likevel skulle skje.) Hehe, skal se tempen din spretter opp akkurat når min detter ned igjen. Vi får se i morgen! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå