selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 hehe, litt forvirrende for meg dette, siden jeg kaller minsta for Minimais, og selv dermed er storemais i ka-ping-heimen... men jeg antar jo det ikke er meg du snakker til, tillab
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Nope, men det forvirra meg en stund også, for det var jo deg jeg forbandt med mais! Men nope, den andre storemaisen, ikke fine kapingmaisen:)
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 enn å stjele mais på den måten der! Navnet altså... hrmpf... tok meg LANG tid å bli vant til det! Såvidt jeg vet er det bare meg her som har kalt ungen min Minimais :/ Ikke det mest vanlige navnet i landet - verken ifølge folk flest eller ssb...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Hehe, ssb er veldig enig med deg der asså! *nikke veldig anerkjennende* Jeg trodde jo jeg at det var deg, men så plutselig var det både mais her og der OG kapinger, ble rett og slett popcorn for meg:p Hihi...
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 hjelpeogtrøste - er det flere ka-ping'er også?!?
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Neida, det var jo deg da, men jeg trodde jo du var storemais med minimais!
mayaya Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Å nei, det er bare EN ka-ping! iallefall i mitt liv!! løøv ju!
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 iiiiihihihihhi nå rødmer jeg nesten her altsååå! *kniz* det er bare en ka-ping ja, takk og pris for det. Og jeg trodde jeg var storemais, men det er jeg altså da ikke. Men minsta ER Minimais! Den var jeg først med, det tør jeg banne på!
mayaya Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har kjøpt minimais på boks i årevis.
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Jaha. Så guttungen er altså en slags Frankenstein-komposisjon, der du har jobba i kjellerens mulm og mørke for å kreere en levende skapning av 751 1/2 minimaiskolber tilkoblet elektrisitet stjålet fra et visst kommunalt everk?
mayaya Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 MIN unge har ingen verdens ting med mais å gjøre, om det er store eller små. Han kom med storken.
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 ah. det forklarer jo litt. du ER virkelig frigid du... haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå