Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Småen min virker ikke fornøyd i kveld. Han suger og suger på brystet men han får ikke nok. Hva gjør jeg? Kan jeg gi han litt mme og se om han blir fornøyd av det eller skal jeg bare la han ligge til brystet? Har holdt på no i litt over en time men blir ikke fornøyd. Hva bør jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Gi han litt mme du og se om det hjelper..
geircr Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 kjenner til det ja:) hvor gammelt er barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 ikke mer en 2mnd:( men gir litt mme og han roet seg fort vil det si at jeg kan stå i fare for å miste melken min? vil amme lenger enn dette så vil ikke miste den nå. tar i mot alt av råd.
vimsen Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Min på tre måneder har også noen slike dager, det er helt normalt å ha såkalte "økedøgn" for å få opp melkeproduksjonen. Men stress når det står på - er jo ikke noe godt å føle at småen er sulten. Har du prøvd med et bad? Min roer seg når han får ligge oppå mamma eller pappa i badekaret og bare kose seg litt. Dersom han ikke finner roen så ville jeg nok gitt mme. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå