nasse nøffen Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 sånn når skulketrangen blir stor, og dyna er ekstra varm=)
esmase Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Nei. Har nok alt for høy arbeidsmoral til det. Har faktisk aldri gjort det,med mindre jeg virkelig har vært syk.
§iris§ Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 ikke etter at jeg begynte på arbeid nei.. men på skolen så gjore jeg det ja.. men i arbeidslivet så kan jeg ikke det.. det går utover så mange folk..
~sjiraff~ Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Nei! Er jeg sliten så ber jeg om fri. Ferie og avspassering er fint. Kan vel telle på to hender hvor mange sykedager jeg har hatt (inkl sykt barn) i mine 7 år i denne jobben )
Monajenten Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Det var en million innlegg ang. dette for et par dager siden. Utfallet ble at det som gjør det er forbrytere! Men nei, gjør ikke det.
Joikaboll@ Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Tar stort sett en tredagers hver mnd. Den er så god å ha, verdens beste oppfinnelse.
~sjiraff~ Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Kremt.. hehe.. hvis vi ser bortifra sykemelding ved graviditet da )
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Nei, absolutt ikke, men en dag tar jeg, hvis jeg kjenner at en dag vil forhindre en lang sykemelding.
nasse nøffen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2007 mohaaaa jeg har gjort det jeg,, ikke mange ganger,,, men ett par=)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Nei, men så har vi ikke "3-dagers" heller vi da:) Jobber i en IA-bedrift og kan vel ha opptil 23 enkeltdager eller opptil 8 dager sammenhengde fravær uten å oppsøke lege... Men har aldri vært borte mer enn 1-2 dgr i gangen, og da har jeg vært syk:/
nasse nøffen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. desember 2007 det har jo vi ogs når jeg tenker meg om,, hehe,, da blir d åtte dager neste gang,, hehe,, neeeei da
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 Hmm.. Det har egentlig aldri falt meg inn å gjøre det, faktisk. Ikke av moralske grunner eller noe, men har aldri tenkt på å gjøre det.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 har ikke gjort det foreløpig. Begynte i ny jobb i juni - og vet det blir problematisk å få tak i folk om jeg gjør det. altfor høy moral.. hadde sikkert vært anneredes om jeg mistrivdes i jobben. hvor mange sykedager har man egentlig i løpet av et år? som ikke krever sykemld
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 På skolen gjør jeg det. Men har vært dårlig som fy i tillegg og følt jeg har "fortjent" en dag ekstra å komme meg på innimellom. I arbeidslivet har jeg gjort det, dårlig arbeidsmoral, fæl arbeidsplass og 1000 andre grunner enn skulkesyke for å ikke gå på jobb. Hadde jeg hatt litt vett hadde jeg slutta over et år før jeg gjorde.
zadine Skrevet 4. desember 2007 #17 Skrevet 4. desember 2007 Nei. Trives ikke helt best med jobben, men det hadde aldri falt meg inn. Gjorde det på skole. Men ikke på jobb. Sier legen at jeg må sykemeldes så må jeg det. Men ber heller ikke legen om det, det er opp til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå