Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Kan ikke dere si litt om hva markedsføringsledelse går ut på?? Hvor mange år er det? Hva gjør man i jobben? Osv osv! Hadde satt meget stor pris på det!!;)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hvor mange år avhenger av hvilken skole, jeg går på iMente, der er markedsføring ett år og ledelse et år, men blir nok endret til 2+1 neste år eller året etter. BI har jo det samme med bachelor og master. Som markedsfører kan man vel egentlig si at mulighetene er uendelige omtrent. Jeg for min del har lyst til å ta grafisk design i tillegg og sikte meg inn på reklamebransjen. Men har lurt på å jobbe noen år først og da som markedsøkonom eller lignende. Da planlegger og gjennomfører man feks markedsplanerm markedsundersøkelser, markedsaktiviteter, markedsføring osv osv. Det er litt vanskelig å forklare nærmere enn det for de fleste hr jo også en en bakgrunn og denne vil kunne gjøre utslag for type job, type firma etc.
cherry coke Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Hei! Jeg tar årsenhet i markedsøkonomi med sikte på en bachelor i markedsføring. Jeg ønsker å jobbe i eksportbransjen. Både ene broren min og faren min gjør det samme, og jeg synes det er kjempeinteressant=)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Tusen takk for svaret;) Det var topp!!! Nå har jeg mye å tenke over i mnd som kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå