Frk. Vable Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Min datter på 4,5 klager over vondt i hele leggen/benet, jeg regner med det er voksesmerter siden hun ikke har slått seg eller har merke noe sted. Er det noe som helst som hjelper? Hun har veldig vondt, stakkar...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Massasje, smertestillende og trøst av mamma...
EnUndreneMor Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 jeg husker jeg hadde det når jeg var lita.. da syns jeg dette var godt: massasje varme\kalde kluter bad kiling på ryggen (da glemte jeg det litt bort) og ligge med beina høyt (sakkosekk feks)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Fikk beskjed fra skolelegen når jenta vår var til kontroll før hun skulle begynne på skolen at vi kunne gi paracet mot voksesmerter. Hun var mye plaget, og er det til tider nå og. Har og hatt på kalde kluter. Dette har hun syntes har vært godt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 vi bruker varmeflaske under knærne vi... dakar ungene! huff.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Hehe..jeg har en litt rar smertelindrer som jeg husker jeg syntes funket best da jeg var liten og hadde voksevondt. Måtte be mamma om å bandasjere foten/leggen/armen/håndleddet (var som oftest der jeg merket voksevondten best/mest). Og det virket hver gang! Ikke voldsomt stramt surret på selvfølgelig, men litt "tight", da holdt det liksom vondten litt på plass. Helt ufarlig og veldig (placebo)virkningsfullt ;o) ....må le litt av dette nå men....hihi.
Frk. Vable Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 Tusen takk for svar, alle sammen!! Masserte litt på leggene hennes isted, tror det hjelp. Får prøve med varmeflaske senere hvis hun våkner igjen!
haater husarbeid Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Paracet, massasje og kos og trøst fra mamma er beste medisinen. Hadde det selv og min sønn på fem år har det i perioder.
Nyseryllikberta Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Ser du har fått mange gode råd, du skal få et til fra meg. Min ti-åring var plaget med voksesmerter i beina, og da masserte jeg inn Ibux-gel, altså smertestillende på tube. I pakningsvedlegget står det at det ikke er for barn, men vi fikk tipset av lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå