Gå til innhold

Melder meg inn her jeg også:)


LilleFrøkenL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og velkommen:-) og ikke minst GRATULERER

Jeg er 4+5 i dag tror jeg. Hvordan er formen din da? Noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte:)

har ikke så mye symptomer enda,men er ganske trøtt og ømme pupper,du da?hatt litt stikninger i magen,får ikke håpe det er noe farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt å ha stikkinger i magen, tror det er livmoren som strekker seg og gjør seg klar:-) Ikke så mye symptomer her heller, litt ømme pupper bare og litt småkvalm. Og spent selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, velkommen! Gratulere masse med spire!:) Er godt å sjå fleire med lite symptom, føler at eg ikkje er gravid - men testen var positiv :) Trur eg er 5+4, men litt forvirra av desse vekene i tillegg til lang syklus :P Foreløpig er terminen 5.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt no særlig symptomer egentlig, annet enn litt ømme bryster og litt "menssmerter." MEN...........

I skrivende stund sitter jeg og tvangsforer meg selv med en brødskive, som jeg absolutt ikke har lyst på. Har brekt meg en gang.....så dette er vel bare begynnelsen da. Huff... Jeg må jo spise, så det blir en skikkelig baby etterhvert. Er 6 uker i dag...

Første gangen jeg er kvalm, men di siste par dagene har jeg vært ekstremt trøtt, og føler at jeg er sulten hele tiden. Man har vel litt av hvert i vente tenker jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg føler heller ikke at jeg er gravid,så gleder meg egentlig litt til symptomene kommer(sier jeg nå:)

men har merket at jeg er oftere sulten nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...