prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Må ha en ekstra vogn da jeg faktisk ikke får Brio-vogna inn i bilen uten å bruke 1 time på det +++++ Noen tips på en lett og liten vogn som kan være "ekstravogna" ?? Hun er bare 2 mnd så må enda bruke bag.. Tuuusen takk =)
Mia_I Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Vi har en Tautonia Mistral, får plass i bagasjerommet til en Toyota (ikke stasjonsvogn) på langs, dvs at vi har halve bagasjerommet til andre ting. Veldig grei å legge sammen. Har softbag til den.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Bugaboo er selvfølgelig super, men ganske dyr.. Ellers kan du jo bare bruke en softbag i de fleste vogner =)
Serina07 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har en Brio Happy. Får den inn i bilen uten problem, men det er litt tungt. Så jeg har kjøpt meg en Maclaren Tecno XT. Den er bare 6kg, tar ingen plass. Full liggestilling,så du trenger bare en softbag oppi. ER HELT PERFEKT! Å nå som jenta mi er 8mnd, er den så fin på reiser og slikt, kan lukke den ganske godt igjen slik at det blir mørkt. Å den er ikke minst komfortabel. Har bare positive ting å si om den. Den har kommet veldig bra ut i tester. Det er en trille, men er akkurat som en vogn. Er dyr da, ca 3000 uten pose. Men jeg bestillte alt over nettet. 1200 + toll da.
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Hmm... Kan man bruke softbag i en "trille" ??? Ikke en paraplytrille of course , men litt mer robust?? Har jo ingen peiling skjønner jeg - sikkert derfor vogna jeg kjøpte ikke går inn i bilen =( Snufs
J`s mamma Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Hei.. er også på etter en lett vogn og har vel tenkt mye på Maclaren vogn.. Iverfall fått anbefalt den av mange. Kan jeg spørre hvor du har bestilt den fra? Har du en link til siden?? Hadde satt virkelig pris på det. På forhånd, takk..
Serina07 Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 http://www.babycare.nl/product_info.php?cPath=63&products_id=774&osCsid=5fda6e74ba7b1cfb204250abdcf3ee1a Da skal du komme rett dit du skal. Men de hadde ikke Maclaren xt lenger, men en annen ganske lik. Men vil anbefalle å gå inn på maclaren.com å lese om de forskjellige. Xt'n er er maclarens flaggskip. Helt fantastisk som sagt. men tror den som selges på babycare.nl nå er ganske lik. Jeg bestillt -vognen -reisebagg til å ha vognen i -frakt -toll + at jeg kjøpte posen som hører til vognen i norge for 1000kr. Å enda da ble det billigere en bare vognen i norge. Men hvis du registrerer deg på babycare blir det lavere priser enn det du vil få opp;) Kjenner et par til som har bestilt gjennom de. Kjapp levering, å en kan følge med pakken heletiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå